yes jeg gjorde det!!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

yes jeg gjorde det!!!!!
sådan der.. i morges viste vægten 79,8 kg tror ikke jeg har været under de 80 siden jeg var 14 år gammel, så har bare gået med et kæmpe smil på læben hele dagen.. det har været en helt igennem utrolig rejse gennem dette vægt tab. og nu må jeg heller få bestilt tid ved lægen og se hvor meget mere jeg skal tabe mig inden jeg kan få fjernet det slappe hud på maven. er bare så inponerende stolt af mig selv, 30 kg på 6 mdr og 9 dage.. synes sgu selv jeg er lidt sej :-)

men jeg må også anerkende jer, fordi det har været en stor motivation at læse alle jeres indlæg her i debatten. det har givet mig ideer og blod på tanden, så et kæmpe tak til jer alle.

knus og klem Maria...
som nu tager hul på den sidste del af rejsen der gerne skal være resten af livet.
15 år13. november 2009 kl. 20:36
re: yes jeg gjorde det!!!!!
Hej Maria

Hold da op! kæmpe tillykke! Og god vind med resten af 'rejsen'
15 år13. november 2009 kl. 23:20
Hatten af for dig! Godt gået :)
15 år13. november 2009 kl. 23:47
Hvor er det bare flot.. :o)
Jeg kan godt forstå du render rundt med et stort smil.
15 år14. november 2009 kl. 08:03
det er vildt flot.
et stort tillykke!
15 år14. november 2009 kl. 08:29
Hvor er det flot!! Godt gået. Jeg håber at kunne "prale" af ligeså stort vægttab om ½ års tid ;-)
15 år14. november 2009 kl. 09:47
Hvor fantastisk, der er mere end flot :) Tillykke
15 år14. november 2009 kl. 09:50
..."lidt sej"...? Nej, du er da MEGET sej !!
Et stort TILLYKKE med det flotte resultat!

Jeg vil blive meget glad, hvis du "følger op" på maveskinsproblematikken herinde - vi er garanteret flere, der har den problematik inde på livet. Jeg har selv meget & meget løsthængende maveskind (efter 3 graviditeter og et samlet vægttab på indtil nu 24,5 kg) - og jeg er ikke færdig med at tabe mig.

Det er mit indtryk, at man skal ned på et BMI på 25, førend det er et problem, "man" vil forholde sig til inden for sundhedsvæsenet - og så tror jeg, at geografien også spiller en rolle, jeg har i alt fald indtryk af, at man i nogle regioner selv skal betale for en evt. "hudreduktionsoperation" - men det er som sagt ikke noget, jeg har undersøgt nøje - så ret mit endelig!! Vil du fortælle om, hvordan din egen læge reagerer, når du har konsulteret ham/hende??

Nysgerrige TILLYKKEhilsener fra Futura
15 år14. november 2009 kl. 10:41
Wauw! Jeg har tabt 4 kilo i samme tidsrum :-D Du har godtnok gået til den. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre på så kort tid - det er jo mere end et kilo om ugen!
15 år16. november 2009 kl. 11:13
hos min gamle læge, fik jeg at vide de ville henvise mig til reducering når jeg var kommet ned på en BMI der hed 25 eller under . IKKE FØR.
MIt hud var kommet af mine graviditeter, som ikke havde trukket sig sammen, overhovedet , og det hjalp så ikke jeg var giga overvægtig, og vidste så derfor at hvis jeg tabte mig ville der komme mere hud.

Men med min højde sagde han jeg skulle under 68 kg, jeg er 165 høj

Moulin
15 år16. november 2009 kl. 14:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });