Ny i dette forum...

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ny i dette forum...
Hej Nelle og velkommen til!

Jeg har haft meget glæde af programmet her, simpelthen fordi jeg har fået en større forståelse for hvad jeg kan/skal spise og hvad jeg ikke skal. Dog mest af alt hvor meget eller hvor lidt. Alt brød, pasta ris osv er udskiftet med fuldkornsversioner og mængderne er reduceret rigtig meget. Jeg har dog valgt ikke at undvære kulhydrater som så mange andre fordi så ville det blive alt for surt. Jeg startede her på siden for ca 2 måneder siden har har smidt ca 20 kilo siden. Har mandag d. 23/11 sat et nyt delmål der hedder minus 10 kilo mere inden d. 23/12 men jeg synes som du også at hele situationen er flov og selvom det er fristende så har jeg ikke meldt mig til nogen af vægttabsstafetterne der er her i forummet fordi jeg ikke har lyst til faktisk at fortælle nogen hvad startvægten er :)

Held & Lykke med dit projekt :)
14 år25. november 2009 kl. 13:28
@Gaiajo:
Hvor er det hurtigt, du ha tabt 20 kilo! Jeg skulle smide 10-12 stykker, og det er lykkedes mig at komme 4 kg ned på 5 måneder, - og være stolt af det endda! :-)
14 år25. november 2009 kl. 14:46
Hehe, der er nok at tage af så det går ret hurtigt her i starten :)
14 år25. november 2009 kl. 16:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });