torsdagsstafet

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: torsdagsstafet
Hey Riethrane. :)

Jeg har samme mål som dig, og jeg startede på 63. Det har også været virkelig svært for mig at bevæge mig nedad vægtmæssigt, på trods af at jeg spiser omkring 12-1300 kcal pr. dag, løber ret meget (30 km i ugen) og cykler morgen og eftermiddag.
Jeg er nu på 56,6 kilo, og det går efterhånden virkelig langsomt.
Jeg når målet omkring december, hvis jeg er heldig. :) Ellers omkring jul. Så langsomt går det rent faktisk, og det er ret frustrerende somme tider, så det er rart at vide, at man ikke er alene om et så trægt projekt :)
15 år1. november 2009 kl. 17:54
Hej Sus

Jeg vil bare lige høre hvor lang tid det har taget dig at tabe de 6-7 kilo? mine mål minder nemlig meget om dine og er på første uge men dog med 13-1400 kcal om dagen. Synes slet ikke jeg kan mærke at der sker noget.
15 år1. november 2009 kl. 19:30
Hej Bebs

Jeg har den erfaring med det, at det er sket meget i ryk. Det kan være, det er derfor, der ikke lige umiddelbart ser ud til at ske noget - og så lige pludselig sker der virkelig noget. Men jeg tror altid, kroppen er lidt længere tid om det, når der i forvejen ikke er så meget at smide.
Jeg er gået fra 63,1 til 56,6 på 3 ½ måned. Det er generelt set begyndt at gå langsommere og langsommere med at få smidt kiloene, men stort set hele vejen igennem er det foregået i ryk. :)
15 år1. november 2009 kl. 21:15
Jeg har tabt ca 27 kg på 1,5 år.. Men siden dec er der ikke sket så meget. c",) Så nu prøver jeg herinde.
Nu vejer jeg 64,8 kg målet er 60kg.
Ligesom Sus, løber jeg mindst 30km om ugen, derudover cykler jeg, styrketræner, går til step og spinning engang i mellem. Dette bør kunne lade sig gøre..!! Jeg kan jeg skal jeg vil..!!!
15 år2. november 2009 kl. 01:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });