torsdagsstafet

Du læser en tråd i debat > vægttab

torsdagsstafet
jeg vejer det samme som sidste uge. 84kg
men min vægt har svinget med -1.8kg.
jeg har haft nogle streesede dage.
næste uge bliver nemmere.
hvad med jer?
15 år29. oktober 2009 kl. 07:58
re: torsdagsstafet
68,4 i sidste uge. 67,8 i denne uge. 600g på en uge hvor jeg heller ikke motionerede eller spiste sundt i weekenden, faktisk fredag - mandag. Det er da ikke helt dårligt men heller ik optimalt :)
15 år29. oktober 2009 kl. 08:45
Samme som sidst. MEN, jeg har været et kilo længere nede i det meste af ugen, og havde faktisk regnet med at jeg skulle rapportere et tab på i hvert fald 1/2 og måske endda et helt kg.
Men sådan skulle det altså ikke være...
Måske næste uge!
15 år29. oktober 2009 kl. 09:14
Sidste uge vejede jeg 85,2.
Denne uge 84,9.

Det er kun 300 g men jeg har i mellemtiden været oppe på 85,7. Og for mig er det STORT at være komme tunder de 85 - endelig. Nu føler jeg at jeg er igang.
15 år29. oktober 2009 kl. 10:11
Sidste uge 61,1 kg. Denne uge 60,2 kg. Det er stadig ikke så lavt som min laveste vægt i forrige uge på 59,6 kg. Jeg havde satset hårdt på at komme under 60 kg, men det gik altså ikke. Til gengæld hjalp den målrettede indsats alligevel - 0,9 kg er et rekordtab på en uge for mig.

Jeg sigter efter et vægtab på 0,5 kg inden næste torsdag - til 59,7 kg.
15 år29. oktober 2009 kl. 14:35
Må jeg også være med. Jeg er lige startet hos en diætist hvor formålet er at komme ned på 58 kg. Vejer nu 64,1 og har en kostplan som skal gøre det muligt at tabe ½ til 750 g om ugen. Skal vejes hos hende igen på onsdag så jeg er spændt om det virker for jeg føler egentlig mæt hele dagen men efter beregningen herinde så får jeg omkring 1400 kcal om dagen.
15 år29. oktober 2009 kl. 19:18
jeg er gået fra 60.0 til 59 på 7 dage så det går alt for langsomt. ih jeg har laang vej igen. mål: 54-55kg
jeg synes det er hårdt. hvad gør i for at holde motivationen?
15 år29. oktober 2009 kl. 21:24
Hallo nischagras, 1 kg på 7 dage er da superflot! Det er jo det hurtigste vægttab man anbefaler. Kan man nu ikke få lov at være stolt af det? :-D

Vi har nogenlunde samme mål. Og vi når det hvis vi vil!

Jeg bliver motiveret af at se på mine grafer. Af bøger, blade, artikler, blogs og Madital. Af at fokusere på alt det jeg gerne må og kan lide at spise og gøre med min krop. Og af at skrive tingene ind, - jeg er for tiden helt besat af at opnotere alt hvad jeg spiser og gør. Og som nogen måske har lagt mærke til så deltager jeg meget i debatten herinde - det motiverer mig meget at få tips og idéer fra andre og det at formulere mig hjælper tingene med at falde på plads.

Vigtigst af alt, så er jeg faktisk nået til et punkt hvor motivationen er selvdrevet - bider sig selv i halen. Man kan også beskrive det som 'sneboldeffekten'. Jeg tager generelt vægttabet stille og roligt. Jeg ser ikke processen som noget forbigående der skal overstås, men som nye livsvaner.
15 år29. oktober 2009 kl. 22:16
Og så er ugens mål - 59,7 kg - allerede nået. Jeg satser på at holde det til på torsdag.
15 år30. oktober 2009 kl. 13:47
Hej alle, jeg er ny her inde!

Jeg synes det er rigtig fedt at der er nogen som har nogenlunde de samme mål inden for samme vægt klasse.

Når jeg går til kost vejledere og fitness instruktørere, kigger de underligt på mig fordi jeg ikke er meget overvægtig!
Jeg er gået fra 68 kg til omkring 60 og jeg brænder virkelig for at gå ned til de 55 kg, men jeg synes det er svært at tabe de sidste kg.
15 år1. november 2009 kl. 01:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });