gået i stå

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: gået i stå
hej Sommer
mange tak for dine rosende ord :) jeg har også været rigtig meget motiveret indtil for nylig :)
for nogen år siden tabte jeg mig gta 72 til 65 kg over en sommer men tog så det hele på og mere til da jeg fik en ny kæreste der ikke tager på af at spise pizza hver dag og alt muligt andet ;)
nu er jeg 3 uger inde i mit løbeprogram. første gang tog 2,5 km¨på 40 min. virkelig sølle. de næste to gange formindskede jeg tiden med 10 min :). nu er jeg steget til 3 km og holdte tiden :) og havde endda min hund med der ikke er i særlig god form og også overvægtig, så var nødt til at vente på hende ganske ofte ;) ifølge min løbeplan skal jeg nu også løbe om lørdagen og det glæder jeg mig til for jeg har faktisk rigtig meget lyst til at løbe mere end der står i planen så jeg har allerede været af sted 3 gange i denne uge :) så alt i alt går det rigtig godt :D
15 år13. november 2009 kl. 18:19
Hej dygtig - jeg ved hvad du mener! Jeg bliver stadig høj af at kunne, men jeg gør det fordi det er sundt, og hjælper med at sætte vægten ned og ikke fordi det er viduuuuunderligt.

Scwicky, tillykke med fremgangen!!! hvilket løbeprogram følger du?
15 år15. november 2009 kl. 15:14
Er du så også beyndt at spise sundt igen? Super dejligt med løbeturene - jeg er også kommet i gang igen med et program, det er dog ikke så skrapt som dit. :-)
15 år16. november 2009 kl. 11:19
jeg følger et program inde fra motion-online.dk som hedder løbeprogram for begyndere eller sådan noget :)
jeg spiser nogenlunde synes jeg..men da jeg arbejder i en pølsevogn i min fritid er det tit svært at lade være med at spise noget dernede. men så når jeg gør det så er det både min morgenmad, frokost og halvdelen af min aftensmad så jeg får ikke meget mere end en hotdog på sådan en dag :) og så er jeg også blevet forelsket i julefrugten mandarin så dem spiser rigtig mange af også :)
der er dog ikke sket noget på vægten endnu, men håber det er pga. jeg får muskler af løbetræningen :)
15 år16. november 2009 kl. 15:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });