#12 af Mariadk (slettet)
Chiffis mandag og tirsdag:
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Chiffis mandag og tirsdag:
Hey chiffi,
ja du har helt ret.. jeg kunne ikke forklarer det bedre..
jeg har også læst bogen om Gi.. de nye opdateringer på Southbeachdiet.com hjemmeside, siger at man må spise ubegrænset af Tomater, da de har fundet ud af at de ikke har indflydelse på vægttabet væsentligt! Og mælkeprodukter må man få ½ liter af om dagen af light udgaverne.. altså mini og skummemælk.. det er de helt nyeste opdateringer fra SBK!!
Hej Mulde,
godt for dig, at du taber dig.. nu er vi så heldige, at ingen er bygget ens.. men jeg spiser ikke kun for at tabe mig, men også for at holde mit blodsukker stabilt, (det forebygger diabetes, depression og andre ting).. og de gule rødder er altså ikke den sundeste grønsag du kan få når du skal ændre stofskifte og vægttab. Men det betyder jo ik at de feder..
Mariadk
ja du har helt ret.. jeg kunne ikke forklarer det bedre..
jeg har også læst bogen om Gi.. de nye opdateringer på Southbeachdiet.com hjemmeside, siger at man må spise ubegrænset af Tomater, da de har fundet ud af at de ikke har indflydelse på vægttabet væsentligt! Og mælkeprodukter må man få ½ liter af om dagen af light udgaverne.. altså mini og skummemælk.. det er de helt nyeste opdateringer fra SBK!!
Hej Mulde,
godt for dig, at du taber dig.. nu er vi så heldige, at ingen er bygget ens.. men jeg spiser ikke kun for at tabe mig, men også for at holde mit blodsukker stabilt, (det forebygger diabetes, depression og andre ting).. og de gule rødder er altså ikke den sundeste grønsag du kan få når du skal ændre stofskifte og vægttab. Men det betyder jo ik at de feder..
Mariadk
19 år1. september 2005 kl. 14:38
lhl1968
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Chiffis mandag og tirsdag:
Dejligt at høre det med tomaterne.
Måske man skulle kikke ind på hjemmesiden.
Knus Chiffi.
Måske man skulle kikke ind på hjemmesiden.
Knus Chiffi.
19 år1. september 2005 kl. 14:48
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Chiffis mandag og tirsdag:
det er svært med den engelse der skal man være medlem og alt mulig.. jeg får faktisk opdateringerne at vide på southbeach.dk som er den danske.. der har jeg også profil.. *S*
19 år1. september 2005 kl. 15:00
lhl1968
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Chiffis mandag og tirsdag:
Har været derinde og kikke men synes at den virker forvirrende. Kan ikke rigtig finde hoved og hale på siden.
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år1. september 2005 kl. 15:23
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Chiffis mandag og tirsdag:
på den danske, skal man gå ind under forum - i venstre side.. det er vist det eneste den rigtig bliver brugt til, også kan man finde en masse indlæg for at få inspiration!!
pøj pøj med det!
pøj pøj med det!
19 år1. september 2005 kl. 16:02
Og jo mindre de mætter jo flere kan man godt komem til at spise ;O))
Knus Chiffi.