pøj pøj chiffi

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: hej chiffi
Hej Chiffi!

Også et lille hej fra mig. Du må nok på en omgang skånekost igen, -det ved jeg jo du har prøvet før, ikke sandt. ;o) Håber ikke det skal ta' 2 uger igen her...Men ved du hvad, -måske går det hurtigere over end du regner med, for jeg har på fornemmelsen, at du har fået lidt mere styr på de tanker, der går og driller dig... Go' bedring!

Knuzzer fra Mulde - du ved hvor jeg er ;o)
19 år16. august 2005 kl. 22:38
hej chiffi
Hej med dig..
Mit råd er at gå en lang tur, det plejer at hjælpe mod hård mave...
Ellers laktose man kan købe på apoteket..
Håber du har fået det bedre når du ser denne besked
Mange knus fra
Pia
19 år17. august 2005 kl. 00:42
re: hej chiffi
Tusinde mange tak for alle jeres gode råd.
Min mave er ved at være meget bedre nu. Var på apoteket og fik nogle afføringspiller + laktolose og det har hjulpet. Nu skal jeg så bare have appetitten tilbage igen for den er bestemt ikke stor når min mave driller sådan.

Knus Chiffi.
19 år17. august 2005 kl. 08:54
re: re: hej chiffi
Dejligt at høre du har det bedre *s*
knus herfra
19 år18. august 2005 kl. 09:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });