pøj pøj chiffi

Du læser en tråd i debat > vægttab

pøj pøj chiffi
hej chiffi
ja, jeg kender dig ikke, men læser jo indlægene.
Vil egentligt bare sige pøj pøj med dine blodprøvesvar.
knus snartslank
19 år15. august 2005 kl. 08:08
re: pøj pøj chiffi
Hej med dig *s*
Hvad er det for blodprøvesvar?
Jeg ønsker også pøj pøj *ss* Knus fra
Pia
19 år15. august 2005 kl. 12:16
re: re: pøj pøj chiffi
Så har jeg fået svarene og jeg er sund og rask. Mine prøver var fine :O))
Nu skal jeg så til den der overlæge / psykriater den 7/9 og så ser vi hvad han siger til det/ mig :O)

Knus Chiffi.
19 år15. august 2005 kl. 13:57
re: re: re: pøj pøj chiffi
Hej Chiffi

Dejligt at du er sund og rask ;-)
Jeg håber det hjælper dig til at få lidt mere energi når du ikke skal bruge kræfter til at spekulere på om du er rask.

knus snartslank
19 år15. august 2005 kl. 18:03
re: re: re: re: pøj pøj chiffi
Ja ikk´, men nu har jeg så tilgengæld igen hård mave. har haft det før og kan kun komme af med meget lidt af gangen. Sidst jeg havde det sådan varede det i 14 dage og det her er dag et. Så det skal nok blive sjovt.
Det ender nok med at min mand må på apoteket efter noget til mig.

Knus Chiffi.
19 år15. august 2005 kl. 20:55
re: re: re: re: re: pøj pøj chiffi
hej chiffi
prøv aprokoser eller svedsker - det virker hver gang.
knus snartslank
19 år15. august 2005 kl. 22:40
re: re: re: re: re: re: pøj pøj chiffi
Hej Chiffi,

kan godt se at man skal komme mere herind for at følge med ; ). Ud fra indlægget hra du det bedre nu og fået tjekket at du er fit for fight.

hård mave er bare ikke sagen, så jeg håber at det går i sig selv - jeg ved at du ved hvad der skal til - så jeg kan ikke hjælpe med gode råd ; )
andet end at jeg syntes at det ville være en god idé at allerede nu købe en pakke afføringsmiddel på apoteket - så er du sikret, det kommer som regel på de mest ubelejlige tidspunkter

Knus
Maria
19 år16. august 2005 kl. 07:24
re: re: re: re: re: re: re: pøj pøj chiffi
mange tak for jeres råd alle sammen.
Det bliver nok apoteket jeg henvender mig til at jeg fik så rigligt af svesker sidste gang og abrikoser er jeg ikke så vild med jo når de er friske men ellrs ikke.
Men jo hård mave kommer når man mindst venter det :O((
Det gør så skide ondt når man har det og kan virkelig tappe en for alle kræfter og i nat sov jeg først kl 03.00 engang. Det gjorde bare så ondt.
Nå nok om lokomssnak.
Det får jo en ende på et tidspunkt og er også begyndt at komme af med noget af det men det er hårdt.

Knus Chiffi.
19 år16. august 2005 kl. 10:46
hej chiffi
Jeg har selv døjet noget så forfærdeligt med forstoppelse og meget træls mave. Det gik helt galt da jeg ventede mig, men siden da har jeg faktisk ture hvor jeg bare får så ondt i mavsen at jeg er ved at dejse rundt. Jeg fik at vide af lægen at jeg skulle holde mig fra saft (færdigkøbt, pære og hvidt brød. Men det giver nu sig selv da kostomlægningen ikke indebære disse produkter. Istedet for begyndte jeg at drikke sviskejuice( heldigvis kun 1 dl) om dagen og det hjalp helt vildt. Jeg er nu gået over til noget der hedder molkusan (tror det staves sådan) det kan købes på apotek og i matas. Det smager ikke ret godt, men smagen er til at leve med hvis bare det hjælper.

de kærligste hilsner

en der har prøvet alt mod forstoppelse og endelig fundet vidundermidlet.
19 år16. august 2005 kl. 18:07
hej chiffi
Jeg har selv døjet noget så forfærdeligt med forstoppelse og meget træls mave. Det gik helt galt da jeg ventede mig, men siden da har jeg faktisk ture hvor jeg bare får så ondt i mavsen at jeg er ved at dejse rundt. Jeg fik at vide af lægen at jeg skulle holde mig fra saft (færdigkøbt, pære og hvidt brød. Men det giver nu sig selv da kostomlægningen ikke indebære disse produkter. Istedet for begyndte jeg at drikke sviskejuice( heldigvis kun 1 dl) om dagen og det hjalp helt vildt. Jeg er nu gået over til noget der hedder molkusan (tror det staves sådan) det kan købes på apotek og i matas. Det smager ikke ret godt, men smagen er til at leve med hvis bare det hjælper.

de kærligste hilsner

en der har prøvet alt mod forstoppelse og endelig fundet vidundermidlet.
19 år16. august 2005 kl. 18:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });