Trimgel part II

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Trimgel part II
Et godt råd til alle:

I stedet for at bruge en masse penge på dyre cremer, så bland noget stærk chili i en olie eller creme. Det skal selvfølgelig helst være så frisk som muligt! Chili er nemlig naturens egen middel til at øge blodcirkulationen - og det gælder både når du spiser det eller smører dig ind i det. Om øget blodcirkulation i huden så kan gøre noget for dit udseende, ved jeg ærligt talt ikke... men det burde jo virke lige så godt.
14 år17. februar 2010 kl. 11:51
re: Trimgel part II
hej med jer
jeg købte for en del måneder siden, da jeg vejede mest to tuber trimgel, ja det var lidt naivt!
jeg brugte den ikke mere end 2 gange da jeg fik det fordi det stank sådan og jeg synes jeg fik det dårligt.
nu prøvede jeg så igen i går og i dag, og denne her gang fik jeg det ikke dårligt, så jeg vil prøve at blive ved med at smøre mig to gange om dagen, og fortælle jer om mine resultater :)
jeg måler mig også så vi kan se om der er nogen centimetertab :)
14 år20. februar 2010 kl. 15:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });