#2 af Marianne09 (slettet)
Trimgel part II
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne09 (slettet)
re: Trimgel part II
Glæder mig med spænding til at læse din næste opfølgning på trimgel. Hvad er prisen på sådan en tube?
Sidder og tænker at det kan da ikke være sandt med sådan resultater indenfor 1 uger, men håber selvfølgelig:)
Jeg har gennem tiden brugt en formue på diverse cremer, så er lidt skeptisk....
Er der forresten nogle der har erfaringer med produktet "rejene" fra TV shop??
Sidder og tænker at det kan da ikke være sandt med sådan resultater indenfor 1 uger, men håber selvfølgelig:)
Jeg har gennem tiden brugt en formue på diverse cremer, så er lidt skeptisk....
Er der forresten nogle der har erfaringer med produktet "rejene" fra TV shop??
16 år17. september 2008 kl. 15:06
Muumin (slettet)
Trimgel er som sagt dyrt: Rundt regnet 50 euro for en enkelt tube og så mængderabat hvis du køber flere (hvilket min mor jo gjorde). Du kan se den officielle side her: trimgel.dk
Igen: Jeg bliver ikke betalt for at promovere produktet og hvis jeg får dårlige errfaringer kommer de også med! Lad være med at købe det medmindre i har råd til at spilde pengene. Selv hvis det virkelig viser sig at virke på mig er vi jo alle forskellige og du KAN risikere at det ikke virker på dig.
Desuden må man jo spekulere på hvorfor annoncen ikke er på denne side mere. Er det fordi de kun valgte en kort annonceringsperiode, eller fordi udbyderen af siden fandt ud af at det var underlødigt og ikke ville lægge en seriøs side til den slags?
Igen: Jeg bliver ikke betalt for at promovere produktet og hvis jeg får dårlige errfaringer kommer de også med! Lad være med at købe det medmindre i har råd til at spilde pengene. Selv hvis det virkelig viser sig at virke på mig er vi jo alle forskellige og du KAN risikere at det ikke virker på dig.
Desuden må man jo spekulere på hvorfor annoncen ikke er på denne side mere. Er det fordi de kun valgte en kort annonceringsperiode, eller fordi udbyderen af siden fandt ud af at det var underlødigt og ikke ville lægge en seriøs side til den slags?
16 år17. september 2008 kl. 15:26
Christine O (slettet)
Hej, har lige læst dit indlæg... hvordan GIK jeres tetst?
15 år2. april 2009 kl. 12:49
Little Miss (slettet)
Ja hvordan gik testen?
15 år27. maj 2009 kl. 14:21
Muumin (slettet)
Hov, lovede jo at vende tilbage med et resultat, men må skuffe. Ikke så meget med en manglende effekt, men en manglende konsitsnes i mit eksperiment og dermed en ret stor usikkerhedsmargen.
Det viste sig at jeg havde for travlt/var for doven til at smøre mig ind 2 gange dagligt (som er minimum). Med andre ord blev det i bedste fald kun om morgenen efter badet, så det tog sin tid før tuben var tom. Jeg synes at min hus faktisk blev glattere af det (læs: færre buler under den), men en sommerferie hvor jeg har taget 3 kilo på igen senere, kan effekten naturligvis ikke spores.
Jeg mener stadig at produktet havde en vis effekt, så hvis du ved du har selvdisciplin til rent faktisk at bruge det, så gør det dog - om ikke andet så for placeboeffektens skyld, som ALDRIG må underburderess ;-)
Det viste sig at jeg havde for travlt/var for doven til at smøre mig ind 2 gange dagligt (som er minimum). Med andre ord blev det i bedste fald kun om morgenen efter badet, så det tog sin tid før tuben var tom. Jeg synes at min hus faktisk blev glattere af det (læs: færre buler under den), men en sommerferie hvor jeg har taget 3 kilo på igen senere, kan effekten naturligvis ikke spores.
Jeg mener stadig at produktet havde en vis effekt, så hvis du ved du har selvdisciplin til rent faktisk at bruge det, så gør det dog - om ikke andet så for placeboeffektens skyld, som ALDRIG må underburderess ;-)
15 år4. august 2009 kl. 22:15
Lone
administrator
administrator
Det er imod dette websteds overbevisning at et langvarigt vægttab vil finde sted med et sådan produkt. Jeg mener, at det kræver en VIDEN OM OG ÆNDRING AF LIVSSTIL.
Dette indlæg er ikke for at støde nogen! men blot en meningstilkendegivelse, da det er blevet nævnt, at siden her har reklameret for produktet :-)
Hvis I finder lignende reklamer må I meget gerne benytte linket "Anmeld en reklame" under reklamerne. De vil derefter blive fjernet fra dette websted.
Mvh Lone
Dette indlæg er ikke for at støde nogen! men blot en meningstilkendegivelse, da det er blevet nævnt, at siden her har reklameret for produktet :-)
Hvis I finder lignende reklamer må I meget gerne benytte linket "Anmeld en reklame" under reklamerne. De vil derefter blive fjernet fra dette websted.
Mvh Lone
15 år5. august 2009 kl. 22:47
Anonym
Hej der er nu gået 3 dage siden jeg bestilte Trimgel Slim 3-D.. Men jeg har stadig ikke modtaget noget... Bestilte produktet i trimgel.dk... Er der nogen der har bestilt produktet som ved hvor lang tid det tager før man får den leveret? Håber i kan hjælpe mig ;D
15 år11. oktober 2009 kl. 13:18
SaharaMus (slettet)
Hej :)
Jeg hører at du har bestilt produktet trimgel, og er det kommet ?
Vil gerne høre om det virker ;)
Jeg hører at du har bestilt produktet trimgel, og er det kommet ?
Vil gerne høre om det virker ;)
14 år11. februar 2010 kl. 20:55
dutti (slettet)
det er spild af penge, så kan man ligeså godt købe slim gel fra garnier og de andre produkter som fies i mata, langt billigere, samme effekt, det skal masseres ind, både fordi massagen og cremen øger blodcirkulationen, det fungerer i samenhæng med kostændringer, man taber sig der hvor blodcirkulationen fungerer bedst og ved at øge blodcirkelationen på visse områder kan det fremme vægttab til en visgrad hvorman ønsker det, dog ikkeudelukkende....
håber svaret hjalp de der ovevejer det...
håber svaret hjalp de der ovevejer det...
14 år16. februar 2010 kl. 19:29
Men hvad nu hvis...?
Fyldt med mistro begyndte jeg at researche lidt på nettet. Der synes at være tale om at den vigtigste aktive ingrediens var en kaktusart kaldet Hoodia, som kun gror i et ganske bestemt område i Afrika. Den skulle have en meget sultnedsættende effekt og være det helt store hit i Hollywood, hvor alle er optaget af at være streger i luften. Jeg læste også mange andre fora og nogle artikler med blandet resultat. Nogle havde succes med det, andre havde ikke og mange ville ikke røre produktet overhovedet fordi de, som mange fornuftige mennesker her, mente det var snyd og humbug – af den dyre slags.
Jeg var stadig fascineret og fortalte min mor om produktet. Hun traf en hurtig beslutning, bestilte to tuber (á 250 ml) og sendte den ene til mig med besked om at teste det sammen med hende. Så havde vi da et empirisk materiale på to personer. Jeg accepterede udfordringen.
Så altså: Trimgel påstår at kunne reducere cm og kilo, helt op til 5 kg om ugen (det er usundt!), vel at mærke lige der hvor man gerne vil have de skal forsvinde (og har vi ikke alle sådanne punkter?) samt nedsætte sultfornemmelsen i al almindelighed. Søndag den 14. September startede jeg mit eksperiment (min mor kommer på senere) og her er så min 3 dage gamle status:
Udgangspunktet
75 kg
Jeg målte også cm, men de mål har jeg ikke på mig pt., så den del af beretningen kommer senere.
Forudsætninger
Cyklus:
Jeg ville ikke starte før i søndags, fordi jeg lige skulle have menstruationen overstået. Som så mange andre kvinder kan jeg nemlig tage voldsomt på i den forbindelse. Den sluttede fredag, så søndag synes fornuftigt.
Motion:
Søndag var en speciel dag fordi jeg der skulle gennemføre IN’s kvindeløb på 5 km. Jeg havde endnu ikke formået at komme helt derop, så det var virkelig spændende om det ville lykkes. Men det gjorde det! Ifølge Trimgels brugsanvisning må man gerne have varm ”åben” hud når produktet smøres på, så det optages bedre. Jeg havde smurt mig om morgenen og så bagefter, efter et langt, varmt bad, så der var da absolut masser af blodomløb i gang der, plus en masse vand der blev svedt ud.
Jeg kommer desværre ikke ud at løbe mere denne første uge af eksperimentet, fordi jeg i mandags fik fjernet et meget stort modersmærke i tindingen, og ikke tør udsætte det for de stødvise stræk og godt med sved. Motion bliver altså ikke en del af konceptet i uge 1, andet end den indledende spurt samt i snit 25 min. cykling om dagen.
Mad:
Jeg har de seneste uger ikke været på kur. Af forskellige årsager har jeg spist relativt tankeløst, og det kan ses –på kort tid (dog inklusive menstruationen) tog jeg 3 kilo på. Godt med vand må man gå ud fra, men alligevel… Jeg ved alt om fornuftig ernæring, så det er ikke der det skorter.
Under de første 3 dage af eksperimentet har jeg spist fornuftigt, dvs. masser af grønt & frugt, relativt få lavglykemiske kulhydrater og gode proteiner. Jeg har også hver dag syndet en smule (fx en enkelt chokoladekiks), men totalt set holdt mig under mit reelle kalorieforbrug. Bemærk: jeg er ikke gået på hardcore kur! Mit kalorieindtag har ligget mellem 1500 og 2000 kcl. Jeg har et basisbehov på knap 2200 kcl før motion.
Man bør drikke mindst 2 liter vand, for ikke at få hovedpine når man bruger Trimgel, siger producenten, og det er som regel ikke noget problem overhovedet. Desværre havde jeg ikke drukket nok før løbet i søndags, så jeg fik naturligvis hovedpine (det havde jeg nok fået under alle omstændigheder). Også om mandagen døjede jeg en smule med hovedpine, på trods af masser af vand, mens tirsdag var ok.
Trimgel:
Der står på tuben at man kan smøre sig helt op til 4 gange om dagen. Det er ikke realistisk for mig i min hverdag. Jeg nåede 3 gange i søndags, men ellers 2 gange, hvilket vil være normen fremover: om morgenen efter badet og om aftenen inden sengetid. Til gengæld masserer jeg gelen ind med en massagebørste med store, runde trædupper, der går ret dybt, men blidt til værks. Det skal gå hurtigt, for gelen trænger hurtigt ind – heldigvis.
Resultat:
Som sagt, jeg er kun 3 dage inde i eksperimentet, men er foreløbig ret imponeret.
I morges viste vægten 73, dvs. et 2 kilos vægttab på 3 dage. Cm mål tager jeg først på mandag, efter en uge. Min hud føles faktisk mere spændstig /glattere og jeg spekulerer på, om det er indbildning at min cellulitis synes knap tå udpræget. Jeg tager det op til revision på mandag.
Jeg har ganske rigtigt følt mindre sult. Særligt efter de der små, fedende mellemmåltider i form af fx kage (som vi desværre har en del af på arbejdet). Det har med andre ord været lettere at holde mig på dydens smalle sti, vel at mærke ikke kun ved hjælp af rå viljestyrke. Behovet var der ganske enkelt ikke, og det er jo rart!
2 kilo på 3 dage er flot, men ikke uhørt i begyndelsen af en slankekur, særligt lige efter menstruationen og den enorme svedetur som 5 km. løb medfører. Men det svarer til at cykle ned af bakke med vind i ryggen og være imponeret over farten. De fleste skal tabe sig ca. 3 kg vand, før det reelle fedttab sætter ind - det gælder i al fald mig, så resultatet er ikke helt uventet.
Jeg vil dog, med det spinkle empiriske materiale jeg har indtil nu, vove den teori, at Trimgel muligvis er et godt produkt til hurtigt at slippe af med vandet, så man hurtigt kan komme i gang med det reelle fedttab. På mandag vil jeg så se om der også er bonus på cm. Det kan jo ikke undgås hvis man taber sig, uanset om det er vand eller fedt, så jeg forventer et vist tab af cm også.
Det der så bliver interessant er, om det holder på den lange bane. Hvis jeg når at smide de første 3 kilo vand i denne uge, må jeg gå ud fra, forudsat at jeg bliver ved med at drikke godt med vand og noget salt, så jeg ikke vasker alle mine væskedepoter ud, at jeg i næste uge vil begynde det reelle fedttab. Så får vi se om Trimgel kan holde kadencen. Jeg regner med at fortsætte med at være på moderat kur og begynde at løbe igen i næste uge.
Min tanke er, at jeg forventer at tabe de første 3 kg denne uge og hvis produktet ellers er så fantastisk som det påstås, et fortsat accelereret fedttab i de næste uger. Vi får se. Jeg skal nok holde jer orienteret, også når min mor starter sin del af eksperimentet. Hun har nogle lidt andre forudsætninger (selv om vi deler gener), så der er måske andre resultater.
PS: Bare for en god ordens skyld: Nej, Trimgel betaler mig ikke for denne streng! Det er mit helt eget initiativ.