Rolig. Hvis du fortsætter med at have energiunderskud hver eneste dag og dit aktivitetsniveau i øvrigt er sat rigtigt, så skal du nok tabe dig. Men overvej at få checket om du har sat det rigtige aktivitetsniveau. Det kan du gøre ved under motion at taste dine aktiviteter ind for et HELT døgn. På den måde kan du være sikker på at du ikke går og tror at din forbrænding er højere end den egentlig er. Og hvis dit aktivitetsniveau passer til virkeligheden og du fortsat spiser så du har det underskud du skal, så skal vægttabet nok komme.
Så op med humøret.
Kh Karina
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Så ud over at ha lyst til at tude så må jeg se i øjnene at jeg ikke har "knækket koden".
Jeg indtager færre kalorier, men på motionssiden er jeg sløv.
ER der nu alligevel noget om at det er smart at undgå kulhydrater - men vi skal jo have dem, vores krop og hjerne skal da - ikke? Og jeg æææælsker brød og spiste gerne dobbelt så meget :-(
Nogen gange bliver jeg så arrig over at jeg ikke bare kan leve med mit bmi på 26 - men alligevel, jeg er ikke tilfreds med denne vægt, det er jeg ikke.
Men det er som om min krop bare klynger sig til sine deller......
Idag skal vi i Zoo, os 4, og gæt hvem der havde regnet med at kunne synde med god samvittighed? Mig, nemlig! Nå, gulerødderne er nu pakket, men ØVØVØV for en morgen - men imorgen er jeg på igen.
Tror jeg.......
KH Lene Gammmelmor