Hilsen fra Corina

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Piiiippp!!! Til Corina
Hej Mulde :-)
Silkeborg løbet....hmmm Det vil jeg faktisk overveje. Det kunne også være helt vildt sjovt at få sat ansigter på dem man nu snakker meget med *S*
11. august - der har jeg vist stadig sommerferie.
Hvor lang tid tager det fra Odense til Silkeborg ? Og er der en 5 km rute at vælge imellem *GGG* Man skal jo ikke lægge for hårdt ud ;-)
19 år18. maj 2005 kl. 09:29
re: re: Piiiippp!!! Til Corina
Hey Piphans!

Jeg synes du skal overveje det rigtigt kraftigt og så sige JA! *ss* Det ta'r ca. 1,5 time i bil fra Odense til Silkeborg, så det er ikke så slemt. Du kan også ta' toget, så skal du bare skifte i Skanderborg ;o) Der er ruter på 5,3 og 11,1 km, så det skal du nok klare, det er jeg ikke i tvivl om

Glæder mig til at se dig!

Knuz fra Mulde
19 år18. maj 2005 kl. 16:07
re: re: re: Piiiippp!!! Til Corina
5,TRE er du ude på at slå pipper her halvt fordærvet ????

5 kunne gå - men 5 komme TRE ????? *GGGG*

Der står på krak ca. 59 min. til Silkeborg....øhhhh eller var det fra Vejle jeg målte UPS.

Jeg har det lige kraftigt i reminderen. Hvad koster det at deltage og hvornår er fristen ?
19 år18. maj 2005 kl. 16:14
Pip pip piiiiiiip!!
Hej igen lille piphans!

Tjek nedenstående link om Silkeborgløbet:

silkeborgloebet.dk

så tror jeg du bli'r lidt opdateret...Og bare rolig, om jeg så skal sparke dig over målstregen de sidste 300 m. så skal jeg også nok det...hi hi hi..(SPARK, pip pip piiiiipppppp, spaaaarrrkkkk, Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppp....) Hhhmmm..mon jeg ku' være go' i Piphansespark-konkurrencen..*Ggg*

Knuzzer
19 år18. maj 2005 kl. 19:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });