#2 af bruger slettet
Hilsen fra Corina
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Hilsen fra Corina
Hej Corina, hvor er det dejligt at se dit glade smil, man kan sagtens fornemme det. Jeg håber at jeg en dag bliver lige så glad for at løbe som du, men for mig er det et nødvendigt onde for at få fedtforbrænding, selv om jeg selvfølgelig er helt høj i hatten, når jeg HAR løbet....så jo jeg forstår dig sådan set godt. Jeg ville gerne have et løbebånd, men vi har desværre ikke plads (eller råd) til sådan en fætter. Smil du bare videre, det smitter...
19 år17. maj 2005 kl. 11:08
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Hilsen fra Corina
Howdy girl.
Sidder også her med et bredt smil, for jeg kan godt huske hvor avs det kan gøre i benene når man starter.
Du kan jo melde dig til DHL sammen med mig, vi ansætter dig bare lige for en tid her i værkstedet, så kan du løbe sammen med mig.
Og hvor er det dejligt at du sidder der og smiler af ingenting, det smitter af.
Krammer
Bamse
Sidder også her med et bredt smil, for jeg kan godt huske hvor avs det kan gøre i benene når man starter.
Du kan jo melde dig til DHL sammen med mig, vi ansætter dig bare lige for en tid her i værkstedet, så kan du løbe sammen med mig.
Og hvor er det dejligt at du sidder der og smiler af ingenting, det smitter af.
Krammer
Bamse
19 år17. maj 2005 kl. 11:23
solstråle1974
re: re: re: Hvad med kvindeløb ??
Hejsa,
Det smitter - jeg smiler også.
Det ville da være syndt at med at den træning at du ikke får meldt dig til nogle løb - der kommer alt for damernes kvindeløb i parken og In kvindeløb ( der kan du vælge imellem 5 og 10 km. ) samt at man får en godtepose med alt muligt sundt. Det er det værd! - jeg har tilmeldt mig In løbet - det er juni - jeg kan godt give nærmere oplysninger hvis du ønsker - såp får du også tid på hvor hurtig du er blevet
Flot gået - Keep the good work.
Knus
Maria
Det smitter - jeg smiler også.
Det ville da være syndt at med at den træning at du ikke får meldt dig til nogle løb - der kommer alt for damernes kvindeløb i parken og In kvindeløb ( der kan du vælge imellem 5 og 10 km. ) samt at man får en godtepose med alt muligt sundt. Det er det værd! - jeg har tilmeldt mig In løbet - det er juni - jeg kan godt give nærmere oplysninger hvis du ønsker - såp får du også tid på hvor hurtig du er blevet
Flot gået - Keep the good work.
Knus
Maria
19 år17. maj 2005 kl. 11:51
Corina (slettet)
re: re: re: re: Hvad med kvindeløb ??
Hvilke løb er der I og omkring Odense ?
Jeg ved femina afholder et her sidst i maj, men MariaP - hvad er det for et IN løb og hvor holdes det - for parken m.m. er for langt væk fra mig *GGGGG*
Glæder mig til at høre lidt mere ;-)
Mange hilsner
Corina
Jeg ved femina afholder et her sidst i maj, men MariaP - hvad er det for et IN løb og hvor holdes det - for parken m.m. er for langt væk fra mig *GGGGG*
Glæder mig til at høre lidt mere ;-)
Mange hilsner
Corina
19 år17. maj 2005 kl. 12:15
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hey Corina
HVOR er det bare dejlig at læse - ja nogle gange kan man bare gå rundt med et smil om munden uden rigtigt at vide hvorfor man er så glad - men dit indlæg er da også med til at få smilet frem ;o)
Dejligt at du kan se at det har hjulpet med din træning på løbebåndet.
Knus smiley
HVOR er det bare dejlig at læse - ja nogle gange kan man bare gå rundt med et smil om munden uden rigtigt at vide hvorfor man er så glad - men dit indlæg er da også med til at få smilet frem ;o)
Dejligt at du kan se at det har hjulpet med din træning på løbebåndet.
Knus smiley
19 år17. maj 2005 kl. 14:21
re: re: re: re: Hvad med kvindeløb ??
Hej Maria
Jeg mener altså IN løbet er til september den 11. septmber hvis jeg ikke tager meget fejl for der havde jeg også tænkt mig at deltage. Skal også deltage til alt for damernens løbet til juni, der er jo tre dage at vælge i mellem. Og ja det er virkelig det hele værd og så er det jo også hyggeligt selve løbet m.m.
Så Corina jeg syntes da også at du skulle overveje det.
Knuser
Smiley
Jeg mener altså IN løbet er til september den 11. septmber hvis jeg ikke tager meget fejl for der havde jeg også tænkt mig at deltage. Skal også deltage til alt for damernens løbet til juni, der er jo tre dage at vælge i mellem. Og ja det er virkelig det hele værd og så er det jo også hyggeligt selve løbet m.m.
Så Corina jeg syntes da også at du skulle overveje det.
Knuser
Smiley
19 år17. maj 2005 kl. 14:27
Hey corina
Hvid du går ind på google.com og skriver kvindeløb kan du se alle de løb som kommer og der skal du så se om der er nogle løb i nærheden af dig - pøj pøj med det.
IN løbet forgår i København.
Knuser smiley
Hvid du går ind på google.com og skriver kvindeløb kan du se alle de løb som kommer og der skal du så se om der er nogle løb i nærheden af dig - pøj pøj med det.
IN løbet forgår i København.
Knuser smiley
19 år17. maj 2005 kl. 14:30
Joanmaria (slettet)
Nej hvor er det dog dejligt for dig. Sikke en glæde - jeg bliver helt glad af at læse dit indlæg....
Det er rigtig flot at du har fået trænet i pinsen. Altså jeg er ikke meget for det, men måske skulle jeg løbe mig en tur.... bare en lille bitte bitte en!!!!! (jeg ved bare, at jeg når 100 m og så er jeg HELT færdig *GGGG*
Du er sej!
Knus Judle
Det er rigtig flot at du har fået trænet i pinsen. Altså jeg er ikke meget for det, men måske skulle jeg løbe mig en tur.... bare en lille bitte bitte en!!!!! (jeg ved bare, at jeg når 100 m og så er jeg HELT færdig *GGGG*
Du er sej!
Knus Judle
19 år17. maj 2005 kl. 20:24
Muldebeerg
Piiiippp!!! Til Corina
Hejsa søde ven!
Prøv at tjekke følgende link:
jfml.dk
(Wau den er lang..he he he) Det er jysk-fynske motionsløb og jeg kan se, at der i september er løb både i Odense, Fåborg og Nyborg, så der er der da nogle muligheder, ikke sandt. ELLERS kan du jo ta' turen til Silkeborg sammen med Bamsebjørnen og Chiffi 11. august. Så løber vi Silkeborgløbet sammen, -var det måske ikke et supergodt tilbud? Du skal i hvert fald være hjertelig velkommen, så skal jeg nok sørge for lidt forplejning til Jer alle 3 - og hvem der nu ellers kunne tænke sig at være med.. *ss*
Knuzz fra Mulde, der synes du er for sej, sådan som du farer omkring, kære piphans..hi hi hi..
Prøv at tjekke følgende link:
jfml.dk
(Wau den er lang..he he he) Det er jysk-fynske motionsløb og jeg kan se, at der i september er løb både i Odense, Fåborg og Nyborg, så der er der da nogle muligheder, ikke sandt. ELLERS kan du jo ta' turen til Silkeborg sammen med Bamsebjørnen og Chiffi 11. august. Så løber vi Silkeborgløbet sammen, -var det måske ikke et supergodt tilbud? Du skal i hvert fald være hjertelig velkommen, så skal jeg nok sørge for lidt forplejning til Jer alle 3 - og hvem der nu ellers kunne tænke sig at være med.. *ss*
Knuzz fra Mulde, der synes du er for sej, sådan som du farer omkring, kære piphans..hi hi hi..
19 år18. maj 2005 kl. 00:22
Jeg har løbetrænet hele pinsen. Og AVS for mine lår idag !
Jeg har løbetrænet det meste af vinteren i stuen på løbebånd. Men jeg skal love for det er en HELT anden træning man får ude i det fri. MEN jeg kan så til gengæld mærke at træningen i vinters har hjulpet. Jeg har forbedret min tid gevaldigt. Så jeg er ligefrem begyndt at OVERVEJE et løb af én eller anden slags.
Måske det er vejret - måske det er alle de endorfiner eller hvad det nu er der bliver frigivet ifbm. løb/sport. Men jeg er bare så rigtig glad idag.
Sidder bare og smiler af "ingenting".
En hyggelig lille hilsen fra
Corina