#12 af SiriS (slettet)
Torsdagsvejning 8/7 2010
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Torsdagsvejning 8/7 2010
rdrd: Jeg tror vi begge bliver mest motiverede af at 'konkurrere' med os selv. Men jeg synes absolut det er interessant at sammenligne strategier og resultater, når vi er så ens i højde og vægt, og når du flytter dig, virker det mere motiverende på mig end andres flotte resultater. Og det er ikke kun vægten der motiverer, også dit høje fysiske niveau. Og så er det for øvrigt mindblowing at du passer en str 34 - jeg fylder stadig fint mine bukser str. 38-40 ud! Der kan jeg selv se: Muskelmasse betyder meget for kropsmålene, og ens vægt er bare et tal, som du selv skriver et sted.
Mit aktuelle mål er at svede et kilo af i løbet af en måned. Det er mere krævende end det lyder. Halvdelen af tiden er allerede gået på ufokuseret vis, så egentlig bør jeg igen skubbe målet 14 dage for at behandle mig selv godt.
Mit aktuelle mål er at svede et kilo af i løbet af en måned. Det er mere krævende end det lyder. Halvdelen af tiden er allerede gået på ufokuseret vis, så egentlig bør jeg igen skubbe målet 14 dage for at behandle mig selv godt.
14 år8. juli 2010 kl. 12:25
KarinaHadsten (slettet)
Hey det er jo torsdag i dag. Min vægt er sneget sig op på 89,6 - jeg har ikke noget officielt at sammenligne med fra sidste uge, men det er sikkert ikke gået ned.
gtfh : Prøv lige at kigge på første og sidste tal i din række af vejninger. Du har altså stadig tabt dig 3 kilo på 3 uger, så selvom den sidste uge ikke er gået godt ifølge vægten, så skal du altså bare være glad og stolt over de 3 kilo. Det er selvfølgelig noget skidt hvis du kan mærke at motivationen ikke holder og at du spiser en masse du ikke burde osv. Men set ud fra vægten har du samlet set tabt dig flot.
Godt gået til dem som har tabt sig og kom igen til dem som har haft en dårlig uge. Det bliver bedre i næste uge.
gtfh : Prøv lige at kigge på første og sidste tal i din række af vejninger. Du har altså stadig tabt dig 3 kilo på 3 uger, så selvom den sidste uge ikke er gået godt ifølge vægten, så skal du altså bare være glad og stolt over de 3 kilo. Det er selvfølgelig noget skidt hvis du kan mærke at motivationen ikke holder og at du spiser en masse du ikke burde osv. Men set ud fra vægten har du samlet set tabt dig flot.
Godt gået til dem som har tabt sig og kom igen til dem som har haft en dårlig uge. Det bliver bedre i næste uge.
14 år8. juli 2010 kl. 13:51
mopsie
Så melder jeg mig under fanen til torsdagsvejningerne. Jeg har holdt "fri" den sidste måned pga. eksamener og travlhed. I den periode var mit mål at fastholde min vægt, men med stolthed i stemmen kan jeg sige at jeg har tabt mig istedet uden at anstrenge mig.
Vægt:
Man 7/6: 105,1
Tors 8/7: 101,8
Så nu er jeg klar til at give den lidt gas igen, håber på meget snart at komme under 100 kg.
Vægt:
Man 7/6: 105,1
Tors 8/7: 101,8
Så nu er jeg klar til at give den lidt gas igen, håber på meget snart at komme under 100 kg.
14 år8. juli 2010 kl. 14:01
gtfh (slettet)
Tak for heppene. Som I skriver, så er der ikke SÅ meget at tage af, men jeg har jo "lige" været nede på 83-84.
Jeg holder fast og prøver at spise lidt mere i løbet af dagen i håb om ikke at panikke ved aftentide. Så må vi se om en uge om det hjælper.
Proteinindtaget er højt nok. Som tidligere fan at styrketræning er den del af kosten OK. Men lurer også på om lavt fedtindtag (også) kan være skurken; alt mit pålæg er skrællet for fedt og altid til sur smilie på fedtet.
Og Karina - ja,jeg ser op på øverste linie og smiler lidt igen.
Jeg holder fast og prøver at spise lidt mere i løbet af dagen i håb om ikke at panikke ved aftentide. Så må vi se om en uge om det hjælper.
Proteinindtaget er højt nok. Som tidligere fan at styrketræning er den del af kosten OK. Men lurer også på om lavt fedtindtag (også) kan være skurken; alt mit pålæg er skrællet for fedt og altid til sur smilie på fedtet.
Og Karina - ja,jeg ser op på øverste linie og smiler lidt igen.
14 år8. juli 2010 kl. 15:41
bruger slettet
Jeg er ny på siden, så min første vejning var i går. Det var så også første gang jeg var på vægten i flere måneder. jeg fik da godt nok et chok, den stod på 76,2, hvilket vil sige, at jeg har taget 4 kilo på, på nogle måneder :(
Men nu skal jeg bare i gang! :D
Men nu skal jeg bare i gang! :D
14 år9. juli 2010 kl. 11:38
lilja (slettet)
Velkommen Cammie :)
14 år9. juli 2010 kl. 13:09
kamsch
Velkommen Cammie .-)
Håber du bliver inspireret her på siden.
Held og lykke
Håber du bliver inspireret her på siden.
Held og lykke
14 år10. juli 2010 kl. 08:47
bruger slettet
Mange tak (:
Jeg er allerede blevet godt inspireret af lige at lure lidt rundt på de forskellige fora, og synes faktisk det er helt sjovt at sidde og regne ud, mht. mad, kcal osv. (:
Jeg er allerede blevet godt inspireret af lige at lure lidt rundt på de forskellige fora, og synes faktisk det er helt sjovt at sidde og regne ud, mht. mad, kcal osv. (:
14 år10. juli 2010 kl. 17:14
Ywon (slettet)
Tors. Juli 8. 2010
78,0 kg.
.......
Maalsaetn. for Torsd. Juli 15. = 77,7 kg.
Start Vaegt = 96 kg
Samlede Vaegt tab = 18 kg.
Hoejde = 169 cm
Maal Vaegt = 59 kg
78,0 kg.
.......
Maalsaetn. for Torsd. Juli 15. = 77,7 kg.
Start Vaegt = 96 kg
Samlede Vaegt tab = 18 kg.
Hoejde = 169 cm
Maal Vaegt = 59 kg
14 år11. juli 2010 kl. 00:15
1,9 kg til mål/delmål 67 kg! :-)