Nupo krise

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Nupo krise
Hold da fest :)
Det er sgu godt gået!

Jeg har bare den erfaring med nupo, at det kun virker på mig hvis jeg gør det fuldt ud.
Forsøgte nemlig engang kun med nupo barene men det fungere slet ikke.

Undskyld hvis min kommentar før, lød lidt hård.
Det var bestemt ikke meningen. Det er flot at du har klaret det så godt :)
14 år13. maj 2010 kl. 20:32
Ingen tvivl om at det er forskelligt hvad der motiverer os :)

Jeg ville fuldstændig miste lysten til at leve hvis jeg kun kunne leve af Nupo men baren (karamellen er favoritten) føles lidt forbudt pga det tynde chokoladelag + det afholder mig fra at blive fristet af andre ting fordi jeg ikke føler jeg går glip af noget.

Til Marie: Hvis du supplerer Nupo kuren med gulerødder fx når du når krisepunktet ved 16 tiden ville det så helt ødelægge det for dig?
14 år13. maj 2010 kl. 20:43
Jeg er helt enig med dig :)

Har bestemt heller ikke tabt mig 31 kg på nupo :)
Brugte nupo som kickstart i et par uger, og derefter fortsatte jeg med sund livstil + motion :)
14 år13. maj 2010 kl. 20:53
Nupo krise
Hej Marie1985.
Jeg kan godt forstå at det er svært at holde kuren hele dagen....Jeg har kørt en kombi af Nupo og alm. kost.
Jeg startede sidste år i maj og har indtil nu tabt mig 17 kilo.... Jeg er nu begyndt hos en diætist som nu skal hjælpe mig ud af Nupo kuren, da jeg er blevet godt træt af Nupo. Og det går faktisk super....Må dog stadig bruge Nupo som et ersatningsmåltid 1-2 gange om dagen, hvis jeg ikke har noget gnaske-grønt på mig.
At holde den barske kur synes jeg er ret svær. Og det skal siges at jeg er ikke færdig med mit vægttab....Mangler stadig 25,4 kilo, har pt. tabt 34,6 kg....
Nupokuren var en stor hjælp for mig. Jeg har altid haft en voldsom appetit...men under kuren er maven blevet vant til mindre indtag, ergo mindre plads og pludselige en mæthedsfornemmelse som jeg ikke har mærket i mange år.
Så Nupo er ganske fint som en kickstarter....Men husk at få flettet alm. kost ind, i takt med at du nærmere dig dit mål.
14 år14. maj 2010 kl. 15:15
De er Nupo bars ... oh my!, de smager alt for godt! Jeg forsoegte en Nupo kur for omkr. 8 aar siden da jeg var begyndt at tage paa. Men foer jeg vidste af det spiste jeg langt, langt flere end det er meningen, og saa var jeg lige vidt.

Det svaereste for mig er at stoppe mens legen er god, el.
rettere, at stoppe naar kuren siger jeg ikke skal spise mere.
Og dengang taenkte jeg som saa: Hvis mit problem er at ikke spise loes NAAR jeg spiser, er det saa ikke ret lige meget om jeg er paa Nupo el. paa noget andet!?

Men jeg har lyst til at forsoege mig igen. Saa jeg har besluttet at koebe Nupo ind i loebet af forhaabentlig mandag. - Det er ogsaa min tanke at forsoege mig med 13-dages kuren, men jeg vil lige se ad og saa beslutte mig her i loebet af weekenden.

Marie1985,

hvordan det end gaar i weekenden: Fortsaet mandag! Giv ikke op, uanset hvad!

Mht. til rugbroedet: Hvorfor ikke have det med i din egen version af Nupo kur? Du kunne evt. traekke lidt fra i Nupo pulver, f.eks?
14 år16. maj 2010 kl. 01:59
Nu er det vist min tid til at svare på alt dette. Syntes det er super lækkert at i alle sammen for godt gang i diskutionen da emnet er bredt og stort og alle har prøvet både det ene og det andet..

Jeg har ikke holdt kuren helt i denne weekend. Det har været lidt svært med alle de familie ting der har foregået men er nu stærkt gået i krig igen denne mandag morgen. Jeg har handlet ind til 3 uger på Nupo pulver. Altså chokolade shaken man selv blander op. Jeg syntes den smager super godt. Jeg får ikke mange stop i denne uge af ting jeg skal til hvor der er fødevarer indvoldveret så håber jeg kommer helskindet igennem. Vægttabet er stadig fornuftigt så jeg håber jeg kan se mening i 3 uger endnu og derefter fornyet kostplan efter den nye vægt.
14 år17. maj 2010 kl. 08:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...