Nupo krise

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nupo krise
Så er det nu jeg skal have et spark af alle jer på Nupo.
Jeg er igang med den barske af nupo kurerne og det kører super for mig hver dag indtil 16 tiden.. Der har jeg så spist et stykke rugbrød de sidste to dage hvilket jo ikke høre sig til. Hvordan kommer jeg igennem dette?
Det fungere super med at bruge kuren og har klarlagt hvordan jeg skifter over til normal kost igen når jeg stopper på dette.

Kæresten var lige ved at give mig en is igår.. Men blev standhaftig og sagde nej. Er såspændt på at hoppe på vægten mandag morgen og se resultatet. Og endnu mere om jeg kan styre mig denne weekend angående at holde mig fra maden hos svigermekanikken.

Alle rode råd og spark modtages med kyshånd.. Kom frisk..
14 år12. maj 2010 kl. 12:40
re: Nupo krise
Kender desværre ikke til nupo, men jeg ved at hvis du holder dig i skindet, så vil du have den fedeste fornemmelse når du går mandag morgen i møde! Du KAN GODT!!!! :-)
14 år12. maj 2010 kl. 18:41
Jeg har det på samme måde - sidst på eftermiddagen bliver min mave helt tosset og skaber sig. Så vil den bare have fast føde! Men jeg er simpelthen så fast besluttet på at gøre det her ordentligt.
Når jeg kommer til det kritiske tidspunkt, sørger jeg for at have planlagt at lave noget der optager mig, så jeg ikke så nemt opdager at mavesækken ikke synes den bliver så forkælet som normalt.
Ellers, hvis uheldet er ude, børster jeg lige tænder for at få "gumle"-fornemmelsen eller går en tur med min hund :) Så får jeg tankerne væk fra køleskabet som står og summer.
I dag har jeg lovet mig selv, at hvis jeg holder ugen ud, må jeg spise min yndlingssandwich til aftensmad lørdag. Så det er min gulerod. Og så er sandwichen oven i købet supersund ;)
Sidst men ikke mindst, tillader jeg mig at drikker en Coca Cola Zero, for at dæmpe trangen til sødt. Og bruset i drikken synes jeg også hjælper lidt på dét man mangler at få indenbords.
14 år12. maj 2010 kl. 18:47
Undgå at skylle det ned. Lad hver mundfuld blandes med spyt, før du sluger den. Spis roligt, også når det er en shake. Det rådes man til under faste, hvor man spiser urte- og grønsagsafkog, og det må jo også gælde NUPO. Det giver ihvertfald en fornemmelse af at have fået et måltid, og gad vide om det ikke hjælper senere. Desuden tager man ikke skade af at være sulten af og til. Det er ofte en fornemmelse, som vi kun husker fra barndommen, og det kan være en fin måde at være i kontakt med sine kropslige behov.

I øvrigt bryder jeg mig ikke om konceptet, jeg finder det unaturligt og unødvendigt. Men jeg har såmænd også prøvet.
14 år12. maj 2010 kl. 18:56
Undskyld, når man har krise, er det jo ikke lige der man har brug for at høre om indvendinger mod sin strategi. Det er klart at NUPO er noget af det der virker allerbedt til vægttab, og NUPO i kombination med motion skulle være det allermest idéelle, så bare op på cyklen, hesten, løbehjulet eller trampolinen. :-)
14 år12. maj 2010 kl. 18:58
Kan sagtens forstå dig!
Det er utrolig hårdt at være på Nupo diæt.

Jeg er selv på Nupo, er bare ikke helt sikker på hvilken af dem jeg er på.

Altså jeg har designet lidt min egen, og den fungere rigtig godt..

Jeg drikker en shake til morgenmad, sammen med en banan.

Spiser frugt og grønt både formiddag og eftermiddag.
Samt en nupo bar hvis jeg bliver sulten, som mellemmåltid.

til frokost og aftensmad står den på suppe, samt grønt.

Har tilladt mig selv 2 stk. groft knækbrød om dagen.
Det tager lidt af sulten og gør at måltidet mætter mere.
Spiser et knækbrød til frokost, og et til aftensmad.

Spiser over 1 kg frugt og grønt om dagen.
Det mætter faktisk ret godt :))

Så spis en masse grønt, og tillad dig selv et styk rugbrød, en nupo bar, eller et knækbrød hvis du er meget sulten. Det går jo nok alligevel!

Du kan kigge i min dagbog for sidste uge og denne uge,
der kan du se hvad jeg spiser..
Kan godt love dig for at jeg er mæt hver dag trods mine 204 kg! :)

Held og lykke med det.
Husk på, man kan alt hvis man virkelig vil det!
14 år12. maj 2010 kl. 22:49
Nupo krise
Jeg syndes det er en rigtig god måde Niels har valgt at tilrettelægge sin kur på. for når jeg ser i din dagbog kan jeg se at du får et underskud ca. 24.500 Kcal/uge som svare til et vægttab på 3,5 kg rent kropsfedt. Så jeg syndes du har fået fat i den lange ende, på den måde du bruger Nupo som måltids erstatning.

Jeg har også selv et godt forslag til et måltid som heder havregrød, da jeg ikke kender en anden form for måltid der kan mætter så længe som havregrød. Den portion jeg nu vil beskrive indeholder kun 111 kval det er det samme som et brev Nupo med skummemælk. Jeg tager 30 gram havregryn + 1,5 dl vand i en skål os sætter den i mikrobølgeovnen i 2 min. når det er færdig kommer jeg 2 gram sødemiddel i og så er det klar, hvis i spiser det med en teske giver det større mæthedsfornemmelse.
.
14 år13. maj 2010 kl. 14:54
De eneste Nupo produkter jeg kan lide er Nupo bar. Sådan en spiser jeg de fleste dage til morgenmad og til frokost. Prøvede en Thai soup ting forleden dag - fy føj det lugtede grimt og smagte endnu værre :s

14 år13. maj 2010 kl. 15:37
Jeg tror ikke at det er særlig nemt at tabe sig på 2 nupobarer om dagen.. Og hvis man taber sig, er det kun fordi det andet man spiser er super sundt.

Der er en hel del kalorier i sådan en nupo bar..
Min erfaring er at hvis man skal være på nupo kur så skal man spise suppen og shaken. Ellers kan man lige så godt spise noget andet sund mad :)
14 år13. maj 2010 kl. 15:59
Jeg har samlet set tabt 50+ kilo siden august sidste år. Har regelmæssigt spist nupo barer som måltidserstatning. Er ikke fanatisk omkring maden og jeg går ikke sulten i seng
14 år13. maj 2010 kl. 20:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...