#12 af conse (slettet)
Morgenmad
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+conse (slettet)
re: Morgenmad
80 g. havregryn med mørk kakao og INGEN sukker.
Nogle gange kommer der lidt kokosflager på, men kun for variationens skyld.
Det holder mig mæt fra kl 6:45 til kl 11:30
Nogle gange kommer der lidt kokosflager på, men kun for variationens skyld.
Det holder mig mæt fra kl 6:45 til kl 11:30
14 år3. maj 2010 kl. 19:55
xony (slettet)
re: Morgenmad
tak for inspirationen :o)
Jeg har i går fundet en rigtig lækker opskrift fra levebrødskuren, som jeg da så lige vil dele:
5 skiver kernegrov rugbrød (er ret sikker på, at andet også kan bruges)
50 g hasselnødder
2 tsk kanel
2 tsk kakaopulver uden sukker
3 spsk rørsukker
Det hele blendes til det er findelt, smides i ovnen i 8-10 min v 180 grader varmluft. Køles ned og opbevares tørt og i en lufttæt beholder.
Så her til morgen har jeg spist 1½ dl A38 1½% med 1 pære i tern og 70 gram drys på. HOLD KXFT det smagte godt :o) Det gav 306 kcal til morgenmad.
Jeg har i går fundet en rigtig lækker opskrift fra levebrødskuren, som jeg da så lige vil dele:
5 skiver kernegrov rugbrød (er ret sikker på, at andet også kan bruges)
50 g hasselnødder
2 tsk kanel
2 tsk kakaopulver uden sukker
3 spsk rørsukker
Det hele blendes til det er findelt, smides i ovnen i 8-10 min v 180 grader varmluft. Køles ned og opbevares tørt og i en lufttæt beholder.
Så her til morgen har jeg spist 1½ dl A38 1½% med 1 pære i tern og 70 gram drys på. HOLD KXFT det smagte godt :o) Det gav 306 kcal til morgenmad.
14 år4. maj 2010 kl. 06:17
- 2 dl havregryn med banan og vand til grød. (jeg bliver bare hurtigt sulten igen.
- æg med lidt revet ost, krydderi pisket - i mikroen - jalapenos og hytteost ovenpå rugbrød
- yoghurt med musli - eller luksus udgaven med rugbrød der lige er ristet på panden med pinjekerner og honning.
- kyllingebryst og lidt forskelligt grønt.