til kaj, rd og andre...
Det bliver hævdet af jer, at der er tilstrækkeligt protein i kosten, og jeg kan kun understrege, at det er en fejlagtig antagelse, flere af dagene består af frugt og grønt som eneste føde, hvilket stort set ingen protein indeholder og kroppen har brug for jævn tilførsel heraf.
Og mht til at det har lykkes for jer, kan jeg kun sige at det er fint hvis det har, men iflg. anerkendte undersøgelser har 80 % af dem der taber sig på denne måde har taget det på efter der er gået et år (en måned er for kort sigtet til at måle på), og oftest mere endnu, som følge af deres nedsatte forbrænding.
Det svarer i øvrigt også overens med de oplevelser jeg og andre kostvejledere har, når vi kommer i kontakt med folk , der gerne vil tabe sig - de har desværre bagagen fulde af dårlige erfaringer med kure som ovenstående.
Så min afsluttende pointe er, at det er da glædeligt, hvis nogen kan få noget positivt ud af en sådan kur, men det hører til undtagelserne.
Forsat god vind.
#12 af haparanda2 (slettet)
En måned efter er mine tal dette ( hvis I nu ikke gider læse vægttab ved suppekur)
Vægt: 61,7 kg ( - 0,8 kg)
Overarm: 28 cm (1,5 cm)
Bryst: 92 cm (0 cm)
Talje: 67,0 cm (0 cm)
Hofte: 84 cm (0 cm)
Lår: 59,5 cm (1,5 cm)
Læg: 38 cm (0 cm)
Fedtprocent: 31,3 % (-1,5 %)
Muskelprocent: 38,5 % (+0,6 %)
Vandprocent: 53,5% (+0,9 %)