Det kører ikke som det burde!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Det kører ikke som det burde!
Tak for alle jeres svar :o)

Igår var jeg lidt depri, for vægten var IGEN steget 200 g, dvs 70.4.. var godt muggen haha.. Men holdt ud, og spiste sundt hele dagen.

Jeg får søvn nok, synes jeg selv. Min lille søn sover flot om natten, og er max vågen 45 sek! Så det er ikke noget der forstyrrer mig, og jeg synes selv jeg er frisk og har en god energi om dagen.

Har prøvet at veje mig efter han har fået en tår på det ene bryst, og der har han altså snuppet 200 g fra mig, så det er jo perfekt, men kan godt se det kan snyde, alt efter hvor meget han spiser INDEN jeg går på vægten.

Idag sagde vægten 69.9 kg!!! Fik R**** under 70 kg! *jubii* og jeg har lige været til teoriprøve, hvor jeg bestod. Har hele tiden sagt jeg ville fejre det med lidt sødt, men "turde" ikke da jeg kørte forbi bageren?!? Er på en måde skide stolt af mig selv, og samtidig "bekymret" for det ligner ikke mig at være så "fornuftig".. vil faktisk gerne leve et sundt - men også "normalt" - liv, hvor der godt kan indgå søde sager i ny og næ.. Og jeg ønsker ikke at blive hysterisk omkring min vægt eller kost.. Bare fornuftig..

Nå, men nu håber jeg lidt at vægten vil dale stille og roligt igen.. Er kun 11 kg fra mit mål nu :-D og kun 900 g fra mit første delmål.. så må jeg fejre det lidt om 900 g hihi
14 år20. april 2010 kl. 10:20
Der kan du se, nu kører det igen! Og DU kører! Til lykke med resultaterne. Husk at man også kan fejre sig selv med fx blomster eller smykker.
14 år20. april 2010 kl. 15:52
Og så sagde den 70.3 idag!!! GRRRRRRRRRR

Min dag igår var dum.. Skulle jo til teoriprøve, og var derefter en tur i Stof og Stil. Havde pga nerver ikke spist noget før prøven, men klemte en banan ned bagefter. Da jeg kom hjem snuppede jeg en smoothie (mandler, cheasy, minimælk) og tog så i stof og stil. Da jeg kom hjem derfra, var jeg TÆSKE sulten, men ville ikke spise frokost dernede, da det ikke var helt fornuftige ting de serverede. Spiste ikke noget, for vi skulle ud og hente børn. Til aften valgte vi så at bestille fra pizzaria og jeg valgte en salat med kylling og feta (istedet for bacon).. og så spiste jeg fyfy.. to stykker hvidløgsbrød..

Men ialt så dagen sådan ud:

banan
smoothie
salat m. kylling+feta
2 stk hvidløgsbrød

VUPTI - 400 g op! :-S

Mit kcal indtag var jo ikke stort i går.. hvad pokker gik der galt?
14 år21. april 2010 kl. 09:13
Brød. Og banan er der også nogen der siger. Prøv med flere grønsager. Og bare hold ved og op med humøret. Det vil også være godt for dig at tage det lidt let når det sker. Ikke bruge det som et påskud til at give los og trøste dig selv, men simpelthen hele tiden spise så du får mere energi og sundhed og lade vægttabet følge sin egen rytme. sig til dig selv at små vægtudsving ikke kan påvirke dit humør (undtagen selvfølgelig når du har tabt dig.) Og læs så alle de gode råd igen, for der er jo ikke sket noget nyt og uforståeligt.
14 år21. april 2010 kl. 10:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...