Hej du!
Jeg har også været igang i 12 dage og sammenlagt tabt 1,6 så altså fra 87,6 til 86,0 og i går sagde vægten 86,5 og jeg har virkelig spist sundt og godt. Men jeg synes måske også at det er lidt fjollet at jeg vejer mig hver dag, for der er jo SÅ mange ting der kan spille ind fra den ene dag til den anden, men i løbet af en uge kan der meget bedre ske ting og sager :) Så jeg tænker, at du sikkert bare har vand i kroppen eller måske ikke kommet af med det du skal, du ved!
Men bare følg din plan og IKKE giv op. Så gem vægten væk et par dage og bliv rigtig overrasket midt i næste uge. :)
Du klarer det flot :)
#2 af trinegrue
Det vildeste jeg har spist er ISIS's chokolademousse (142 kcal fordelt ud på en dag) og ISIS's pistagekage.. Ikke et stykke marabou, flødeboller eller noget! Som jeg ellers gerne spiser når jeg ammer.. Det hele er skåret væk, fordi jeg ikke kan "nøjes med et stykke"..
Lige nu har jeg den største lyst til at købe en kasse flødeboller, og bare "gi op".. for jeg gider da ikke kæmpe når vægten så stiger! Alligevel er der en lille stemme i mig der siger jeg stadig bør kæmpe.. og det gør jeg også.. Skal have kyllingefrikadeller og råkost (gulerod og æble) til aftensmad..
Er der nogen der har nogle gode råd, forklaring eller andet? Evt. et los i røven?