#12 af conse (slettet)
Torsdagsvejning uge 14
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+conse (slettet)
re: Torsdagsvejning uge 14
Jeg er nu 9,4 kilo lettere end start den 12-1-10
Altså rammer jeg snart de magiske 10 kilo. Jiiihaaa.
Er nu 1,9 kilo fra 70erne :o)
Altså rammer jeg snart de magiske 10 kilo. Jiiihaaa.
Er nu 1,9 kilo fra 70erne :o)
14 år8. april 2010 kl. 12:04
mopsie
Hvor er I gode allesammen, kæmpe tillykke til jer.
Jeg har ikke været så god til at få spist alt det rigtige det sidste stykke tid og har i den forbindelse også undgået min vægt. Så det eneste jeg kan sige er at siden den 1/3 og så til nu har jeg tabt mig 2,7 kg. I næste uge er jeg igen klar til en alm. ugevejning.
Det er dejligt at der er så mange der er frisk på torsdagsvejning, det er dejligt at kunne følge med og bakke hinanden op her.
Held og lykke med den kommende uge.
Jeg har ikke været så god til at få spist alt det rigtige det sidste stykke tid og har i den forbindelse også undgået min vægt. Så det eneste jeg kan sige er at siden den 1/3 og så til nu har jeg tabt mig 2,7 kg. I næste uge er jeg igen klar til en alm. ugevejning.
Det er dejligt at der er så mange der er frisk på torsdagsvejning, det er dejligt at kunne følge med og bakke hinanden op her.
Held og lykke med den kommende uge.
14 år8. april 2010 kl. 12:43
mopsie
Uh lavede da lige dårlig hovedregning, det er selvfølgelig kun 2,2 kg. jeg har tabt mig.
14 år8. april 2010 kl. 12:57
lilja (slettet)
Hvor fedt at der er så mange "tabere" i denne tråd .. he he :)
Og det ser jo ud til at det går strygende derude i det ganske land :)
Mortil5prinser: Det er godt nok også lidt af en maration omgang du har taget dig med 4 børn på 4 år :) Tillykke med dem alle !
Vedr. vægttab når man ammer, så er det vigtigt at kiloene ikke rasler alt for hurtigt af, fordi de miljøpåvirkninger mv. du er udsat for af een eller anden grund lagres i høj grad i fedtet, så hvis du tager dig meget hurtigt bliver de udskilt sammen med modermælken og ryger altså lige lukt ind i dit lille nyfødte barn. Altså jeg tænker på parabener og alt andet slags skrammel som vi jo desværre ikke kan undgå helt, så vi vil alle have en vis mængde af diverse dårlig kemi i kroppen. Så et langsomt, men fremadskridende vægttab er at anbefale når man ammer :) Pøj pøj med det ! :)
Og det ser jo ud til at det går strygende derude i det ganske land :)
Mortil5prinser: Det er godt nok også lidt af en maration omgang du har taget dig med 4 børn på 4 år :) Tillykke med dem alle !
Vedr. vægttab når man ammer, så er det vigtigt at kiloene ikke rasler alt for hurtigt af, fordi de miljøpåvirkninger mv. du er udsat for af een eller anden grund lagres i høj grad i fedtet, så hvis du tager dig meget hurtigt bliver de udskilt sammen med modermælken og ryger altså lige lukt ind i dit lille nyfødte barn. Altså jeg tænker på parabener og alt andet slags skrammel som vi jo desværre ikke kan undgå helt, så vi vil alle have en vis mængde af diverse dårlig kemi i kroppen. Så et langsomt, men fremadskridende vægttab er at anbefale når man ammer :) Pøj pøj med det ! :)
14 år8. april 2010 kl. 14:09
trinegrue
Torsdagsvejledning uge 14
Hej allesammen!
Først og fremmest vil jeg sige godt gået!!! :)
Jeg er lige startet herinde, men jeg vil helt sikkert gerne deltage hver torsdag :)
Jeg er på startvægten 87,4 :/ Så første mål er at se hvordan 79,9 ser ud. Det har jeg ikke set i et års tid :)
Først og fremmest vil jeg sige godt gået!!! :)
Jeg er lige startet herinde, men jeg vil helt sikkert gerne deltage hver torsdag :)
Jeg er på startvægten 87,4 :/ Så første mål er at se hvordan 79,9 ser ud. Det har jeg ikke set i et års tid :)
14 år8. april 2010 kl. 16:40
kamsch
re: Torsdagsvejledning uge 14
Ih hvor er det dejligt med så mange nye glade og dygtige tabere :-)
Det bliver dejligt at følge jer og jeg kan mærke min motivation den stiger. Håber virkeligt snart jeg får gang i vægttabet også hi hi.
Endnu en gang god uge til jer alle
Mvh
Käthe
Det bliver dejligt at følge jer og jeg kan mærke min motivation den stiger. Håber virkeligt snart jeg får gang i vægttabet også hi hi.
Endnu en gang god uge til jer alle
Mvh
Käthe
14 år8. april 2010 kl. 19:33
TinaR (slettet)
4 dage og minus 3 kg
Jeg startede op med min sunde livsstil igen tirsdag morgen - startede med en tur på vægten 92,8 kg!
I dag stod der 89,8 - så det er præcis 3 kg på 4 dage, så jeg klager ikke ;o)
Har været på vægten hver dag, så jeg kan se at den har rykket sig og at det ikke bare er en fejl ;O)
Gad vide hvad der var sket, hvis jeg havde dyrket motion ved siden af - hvilket ikke har været muligt, da manden arbejder aften i denne uge - fuldtidsarbejde, 3 børn og alt hvad der hører til forbrænder vist også rigelig med kalorier, grin!
I dag stod der 89,8 - så det er præcis 3 kg på 4 dage, så jeg klager ikke ;o)
Har været på vægten hver dag, så jeg kan se at den har rykket sig og at det ikke bare er en fejl ;O)
Gad vide hvad der var sket, hvis jeg havde dyrket motion ved siden af - hvilket ikke har været muligt, da manden arbejder aften i denne uge - fuldtidsarbejde, 3 børn og alt hvad der hører til forbrænder vist også rigelig med kalorier, grin!
14 år10. april 2010 kl. 17:49
lilja (slettet)
re: 4 dage og minus 3 kg
Det bliver bare super fint med denne torsdagstråd til at holde gejsten og motivationen oppe. Jeg er gået på den helt sukkerfrie variant, da jeg simpelthen er sukker-junkie nærmest hehe. Håber denne tråd kan være en vedblivende inspiration. Jeg kan ihverfald mærke, at det hjælper med at holde mig kørende, at jeg kan skrive og læse herinde - og at vi kan stå sammen :)
Jeg har så også en dejlig mand, der støtter mig på fineste og meget loyale vis, han spiser heller ingen snask når jeg ikke får :) Det hjælper mig meget !
Jeg har så også en dejlig mand, der støtter mig på fineste og meget loyale vis, han spiser heller ingen snask når jeg ikke får :) Det hjælper mig meget !
14 år10. april 2010 kl. 22:12
kamsch
re: 4 dage og minus 3 kg
Er der nogen der har prøvet at udfordre sit resultat?
Igår ramte jeg igen de minus 10 kg, og hvad tror i fjolset her gjorde?
Hun spiste såmænd 150g haribo clikmix pris 538 kal og så til og med en morgenvægt i dag på 80,5 (plus 400g)
Hvad er det mon der sker i mit hovede?
Havde lige brug for at få det ud :-)
God søndag til jer alle
KH
Käthe
Igår ramte jeg igen de minus 10 kg, og hvad tror i fjolset her gjorde?
Hun spiste såmænd 150g haribo clikmix pris 538 kal og så til og med en morgenvægt i dag på 80,5 (plus 400g)
Hvad er det mon der sker i mit hovede?
Havde lige brug for at få det ud :-)
God søndag til jer alle
KH
Käthe
14 år11. april 2010 kl. 09:49
Men nu er jeg på suppekur, så satser på det sætter skub i tingene, så jeg kan holde mig selv i ilden fremover.
Dagens vægt siger 69,0 kg.......heldigvis kun 300 g mere end sidst jeg noterede her, så det kunne have været meget værre ;-)
Mit mål til næste torsdag er at komme under 68 kg.....lyder pænere med 67,9 end 68 :-D
Thumbs up til i andre.....skidegodt gået!!