Torsdagsvejning uge 14

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning uge 14
Så er det igen blevet tid til at veje sig og se om ugens anstrengelser har givet bonus :) Jeg håber i andre fortsat er med her i denne tråd .)

Jeg havde den røde baron på besøg i sidste uge, så jeg har smidt en del i denne uge, da der så også har været noget væskeophobning, der er strøget sig en tur. Derfor er jeg nu nok alligevel lidt overrasket over at vægten siger 80,1 !! Jeg har smidt 2,8 kilo og er 200 gram fra mit første mål som er at komme ned på 79,9 :) JÆS !

Håber i andre også har haft effekt af jeres anstrengelser !!

MVH Carina
14 år8. april 2010 kl. 05:40
re: Torsdagsvejning uge 14
I alt har jeg nu tabt mig 5,5 kilo og nu kan det rigtig begynde at ses - det er dylme godt nok dejligt !
14 år8. april 2010 kl. 05:41
Nøj hvor er det bare flot!!! Tillykke - du kan være stolt med rette! Dejligt at se når ens udholdenhed betaler sig.

Er nu tilbage i god stil og vægten siger nu 84kg - 2,9 kg forskel fra sidste torsdag, men ja nok en del væske osv. :D

Det er virkelig inspirerende at se du snart kan se et 7-tal på vægten - nu vil jeg også!!!
14 år8. april 2010 kl. 05:45
Hej og god morgen.
Hvor er det bare godt gået - Tillykke.
Jeg har haft en frustrerende yoyo vægt uge :-((((
Nåede ned under 80 i sidste uge men er sluttet med at have taget 400g på i denne uge.
Vægten siger 80,2kg her til morgen, så der er ialt røget 9,9 kg og jeg er 2,2 kg fra mit første delmål.

Er der nogen af i andre som også har tænkt at det ville være rart med en tråd om torsdagsvejning, men hvor vi samledes uge efter uge i den samme tråd?

Jeg kunne forestille mig at det så var nemmere at følge med i hinandens vej til målet :-)

Rigtig god taber uge til alle

Knus Käthe
14 år8. april 2010 kl. 06:18
Skide godt gået 14u69kg !! Du kommer da også snart under 80 hvis du fortsætter i samme hæsblæsende tempo :)

Og Käthe det er bare flot at du bevarer motivationen selvom der er stilstand, det er der man virkelig står sin prøve !! OG 300 gram bare så er du under 80 - jes ! :)

Det er da nok egentlig en god ide med en sammenhængende tråd - det kan vi evt. gøre fra næste uge ?

MVH
Carina
14 år8. april 2010 kl. 06:32
Hej Lilja.
Den er jeg med på. Ved bare ikke helt hvordan en tråd oprettes :-) Så det er nok bedst hvis du gider starte den op.
Og så er det igang med motivationen!
14 år8. april 2010 kl. 06:48
Tillykke kmf - 10 kg!! Stærkt nok!! - det er virkelig motiverende at I er så tæt på 80 - gider ikke flagre alene rundt i 80erne, så må hellere slutte mig til 70er gruppen også!
En fortsættende torsdagstråd er en god ide! Vi kan jo evt. bare tage denne op igen i næste uge?!
14 år8. april 2010 kl. 06:57
Jeg har tabt mig fra 90,6 til 88,9 i denne uge dvs. 1,7 kg.
Jeg synes det er meget tilfredsstillende, specielt naar man tager svigermors paaskemadlavning i betragtning!

MVH Rie
14 år8. april 2010 kl. 07:52
Ja, så er jeg med igen.
Jeg har tabt ½ kg, siden jeg sidst var her på siden. Det kunne være værre - jeg kunne ha' taget på ;-)
I dag vejer jeg 84,9 og jeg GLÆDER mig til at komme under 80. Men med det tempo jeg har på, kan det være, at det først bliver i sommerferien.
14 år8. april 2010 kl. 08:57
Må jeg være med? :) Jeg er lige startet herinde.

Jeg har lige fået 4 børn på stribe her de sidste 4 år, og har 15 kg for meget siddende nu :( Og NU skal de væk! Efter mit første barn kom jeg ned på 58 kg, og da jeg så var gravid med nr. 2, røg der 31 kg på :-o så var der de der 4 graviditeter i træk, og nu hvor min yngste søn er 5 uger gammel, er det på tide at tage tyren ved hornene! Jeg vejede 73.7 for to dage siden, og idag vejer jeg 73.2 ,, så jeg har tabt mig ½ kg på to dage! Jeg ammer ham, men hvor mange kcal må jeg max få? Har kunne æde 200 g chokolade OM DAGEN, men det nytter jo intet.. jeg straffer mig selv jo. Chokoladen er smidt væk, barnevognen er hevet frem så nu skal jeg bare ned i vægt hihi..

Nå, det blev en længere historie haha.. Men jeg starter idag med at sige 73,2 kg! Mit første delmål er at komme under 70 kg.. Håber det kan blive snart :-D

Kh Mortil5prinser - Cecilie
14 år8. april 2010 kl. 09:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...