Snart ikke overvægtig

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Snart ikke overvægtig

Hvor er det bare flot - Har du hele tiden været fitness instruktør eller er det noget der er kommet iforbindelse med vægttabet ?? ; )

Det er så sejt og glæder mig til at jeg kommer derned ; )
14 år26. marts 2010 kl. 13:49
Jeg har været pilates instruktør i 5 år nu. Da jeg startede var jeg i gang med at tabe mig efter at have fået min datter som er 8 år nu. Jeg vejede 77 kg da jeg turde gå på vægten igen efter at have fået hende, og efter tre år (med mange små pauser) var jeg nede på 53 kg og manglede kun 3 kilo i at nå mit mål. Så blev det jul og så gik det bare galt. Jeg har prøvet halvhjertet at komme i gang igen mange gange hvor det er lukkedes mig at tabe 9-10 kg og taget det på igen med det samme. Til sidst gav jeg helt op, lod stå til og åd mig til hele 86 kg. Jeg begynte at blive træt og uoplagt. Havde lyst til at kvitte jobbet som pilates instruktør. Syntes egentligt det var lidt pinligt at være så stor og så tale om flad mave. Jeg tog til lægen og blev tjekket igennem for at se om der var nogen grund til at jeg var så træt, men det var der ikke... ikke andet end at jeg var for tyk. Så jeg fik ham til at love mig at han ville holde øje med mig et helt år efter at jeg når mit mål på 50 kg, i håb om at jeg så aldrig bliver for tyk igen.
14 år26. marts 2010 kl. 14:12
rdrd: Må sige at jeg er imponeret af din historie. Syntes det er super flot at du holder ved og kæmper kampen. Og hvor giver det bare mig så super meget energi til at holde ved. Jeg mangler ikke andet end ca 10 kilo. Og føler selv at det er en stor kamp. Men overskudet kommer fra disse historier.

Tak tak tak.. God påske..
14 år29. marts 2010 kl. 14:42
tillykke
fedt du snart er normalvægtig.
jeg mangler kun 8kg, så er jeg også normalvægtig.
god træning.
14 år29. marts 2010 kl. 16:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...