-18,5 kg, og ET BRYLLUP TIL SOMMER!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: -18,5 kg, og ET BRYLLUP TIL SOMMER!
Tag det fra en som taler af erfaring - NYD den motivation brylluppet giver og udnyt det. Det er den STØRSTE motivationsfaktor overhovedet. ;-) Jeg blev selv gift for 1½ år siden og tabte mig 20 kilo inden brylluppet og jeg opfatter det faktisk ikke som svært. Siden har jeg taget 10 kilo på og synes det er MEGA svært at komme igang igen. Til trods for at jeg jo sagtens kan huske hvor glad jeg var da jeg var 10 kilo længere nede og hvor lækker jeg følte mig.

Det er da også helt vildt så hurtigt du har tabt dig. :-O Pas nu på at du også selv kan følge med.
15 år23. marts 2010 kl. 08:20
Du har helt ret :-) og tak!

Det er virkelig den STØRSTE motivationsfaktor..

Jeg kan informere jer alle om at jeg har tabt 20,1 kg idag!!!
Hold kæft en fed følelse! :-)
15 år23. marts 2010 kl. 16:37
Har du udset dig kjolen? Hvis du fortsætter med den fart ender du jo på 60 kg inden bryllupet ;-)
15 år23. marts 2010 kl. 16:51
- og så langt vil/skal du jo slet ikke ned med din højde
15 år23. marts 2010 kl. 16:53
Jeg har faktisk været ude og kigge på kjoler, og jeg blev helt overrasket over, at jeg rent faktisk så godt ud, selv om jeg vejer over 80 kg :-)
Jeg går lidt og venter på at vægttabet skal gå lidt i stå.. Det virker helt uvirkeligt at jeg kan smide 100-300 gram, HVER eneste dag.. Men jeg nyder det, så længe det nu engang vare..

Om 1 måned skal jeg ud og prøve nogle flere kjoler..
Der skulle jeg gerne være i nærheden af de 75 kg..
Den kan jo altid blive syet ind :-)
15 år23. marts 2010 kl. 16:55
Ååh, BAD dig i din succes! Det er dig vel undt!
15 år23. marts 2010 kl. 21:57
Nej hvor jeg altså kan huske det. Jeg bliver MEGA inspireret af at høre om det.

Jeg kan godt kende den der følelse af at man synes man ser godt ud. Jeg kan huske at jeg var MEGA overrasket over at jeg endte i en kjole, som sad HELT GLAT ned over maven. Jeg havde forestillet mig at jeg skulle have noget på som ligesom havde nogle læg eller blonde hen over maven for at camouflere maven. Men det "fede" var jo at der ikke var den der skide topmave som skulle gemmes af vejen.

Jeg får lyst til at vise billeder .... må jeg det ? ... I kan jo bare lade være med at kigge hvis I ikke gider se dem ;-)

karinaogflemmingskalgiftes.blogspot.com

Sanne jeg glæder mig til at følge dig til målet og se billederne fra DIN store dag.
15 år25. marts 2010 kl. 08:30
Hvor er du bare fin Karina! ja, brudekjoler er fantastiske. Gid man kunne spankulere rundt i så smuk en kjole noget oftere. Jeg var i 6 måned da vi blev gift. Min kjole mindede meget om din, og alle spurgte mig om hvor jeg havde gjort af maven, for man kunne virkelig ikke se at den var der. Jeg kan desværre ikke vise billeder, da vi kun har i papir udgave. Til juli har vi 9 års bryllupsdag, så det er ved at være noget tid siden.
Jeg havde selv lavet vores bryllupskage, og der var en pæn portion tilbage for kagen var beregnet til 100 personer, men vi var kun 46. Godt at den kunne fryses!
Billeder af mine bryllupskager kan jeg tilgengæld godt dele med jer ( tror jeg nok) facebook.com
15 år25. marts 2010 kl. 09:13
I hvert fald hvis I har en facebook profil :-)
15 år25. marts 2010 kl. 09:14
WOW nogle flotte kager.

Jeg havde også fra starten bestemt mig for at lave min egen bryllupskage, men blev ret hurtigt overbevist om at det skulle jeg alligevel ikke. Jeg kunne ikke lige overskue at stå med det på dagen eller dagen før. Den beslutning har jeg ikke fortrudt - det var bare for afgørende en kage ;-) I stedet bestilte vi denne her:

desserten.dk

Ja dvs. det var den kage vi fik, men vi fik den i firkantet lige som denne her:

desserten.dk

Havde jeg alene skullet bestemme havde jeg bare valgt den eksotiske. Men manden var ikke meget for græskarkernerne i bunden.

Hvis ikke du kender siden fra desserten er der mange gode ideer til kager synes jeg :-)

Sanne: Nu er vi godt igang med at overtage din tråd ;-) Hvor I landet holder du til? Hvor har du været henne og prøve brudekjoler? Hvor langt er du i planlægningen? Laver du noget selv - bryllupskage, invitationer andet? Skal det være stort eller småt? Hvor skal det holdes? Kender du bryllupsforumet på Bryllupsklar.dk ?
15 år25. marts 2010 kl. 09:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...