#12 af Frandsen1987 (slettet)
zumba fitness
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: zumba fitness
Zumba lyder altså rigtig sjovt, så det vil jeg også prøve.
Jeg er også i fitness world, men i mit center er der 100 på venteliste, hver uge så efterspørgslen er vildt høj.
Glæder mig til at få det prøvet.
Jeg er også i fitness world, men i mit center er der 100 på venteliste, hver uge så efterspørgslen er vildt høj.
Glæder mig til at få det prøvet.
14 år11. marts 2010 kl. 12:48
Kirsten P (slettet)
i morgen i "ha det godt" på dr1 vil Marianne Florman se på nye moyonsformer bl. a zumba fitness
14 år15. marts 2010 kl. 18:44
Lærke89 (slettet)
Jeg tror simpelthen ikke på at man skal kunne forbrænde SÅ mange kcal pr. time. Det er sikkert sjovt og ja, man får sig rørt - men 500-1000 kcal i timen virker for mig helt ude af proportioner (i hvert fald i forhold til indslag jeg så på tv forleden)
14 år15. marts 2010 kl. 19:27
Stronger (slettet)
Ej det synes jeg også lyder helt vildt at man kan brænde så mange kcal. af. Det tror jeg godt nok hellere ikke på!
Men det ser skide sjovt ud
Men det ser skide sjovt ud
14 år16. marts 2010 kl. 18:48
burdeikke (slettet)
Jeg er selv zumbainstruktør, danseinstruktør, latinmixinstruktør - altså i hele det mijlø, der kombinerer dans og fitness. Og nej, man skal virkelig VIRKELIG knokle igennem for at nå den forbrænding!
Det vigtigste er som nævnt at finde en motionsform man synes er sjov. Kan se at der er rigtig mange, der gerne vil det herinde, og må foreslå i prøver dans generelt. Både fitnesdk, sat og fitnesworld har alle dansetimer, der lægger vægt på at pulsen skal op og timen skal være sjov. Eventuelt kunne man også samle flere, der havde lyst til at danse og kontakte en instruktør.
Dans dellerne af :-D
Det vigtigste er som nævnt at finde en motionsform man synes er sjov. Kan se at der er rigtig mange, der gerne vil det herinde, og må foreslå i prøver dans generelt. Både fitnesdk, sat og fitnesworld har alle dansetimer, der lægger vægt på at pulsen skal op og timen skal være sjov. Eventuelt kunne man også samle flere, der havde lyst til at danse og kontakte en instruktør.
Dans dellerne af :-D
14 år18. marts 2010 kl. 16:52
rdrd (slettet)
Hvis man vejer 200 kg er det ingen sag at forbrænde 1000 kcal i timen, men det er der jo heldigvis ikke mange der gør i DK
14 år18. marts 2010 kl. 21:38
mettekh (slettet)
Zumba er sjovt og at se på mit pulsur da jeg var afsted i mandags forbrændte jeg 773 kcal. Men gav den også bare max gas. Det er i vejle i DGI huset og vi er 100-120 på holdet så der er man virkelig ikke alene om at se tåbelig ud.
Jeg har endnu ikke hørt nogen der ikke synes om det så det må siges at være en succes.
Om man så vejer 200 kg så kan man være med. Man skal jo kun lave det man kan. det handler ikke om at gøre det rigtigt som min instruktør siger men bare om at være med og have det sjovt.
Jeg har endnu ikke hørt nogen der ikke synes om det så det må siges at være en succes.
Om man så vejer 200 kg så kan man være med. Man skal jo kun lave det man kan. det handler ikke om at gøre det rigtigt som min instruktør siger men bare om at være med og have det sjovt.
14 år19. marts 2010 kl. 09:11
bruger slettet
Hej
Jeg havde en ½ prøvetime på mit Pilateshold - det var virkeligt sjovt og jeg skal da lige love at vi fik sved på panden.
Det vil jeg gerne prøve igen. :-) :-)
Jeg havde en ½ prøvetime på mit Pilateshold - det var virkeligt sjovt og jeg skal da lige love at vi fik sved på panden.
Det vil jeg gerne prøve igen. :-) :-)
14 år19. marts 2010 kl. 14:41
bruger slettet
UPS - altså en ½ times ZUMBA
14 år19. marts 2010 kl. 14:42
Det vigtigste er dog at det motion man laver er noget man synes er sjovt og det er zumba