#12 af Stronger (slettet)
Mod 80 kg - Andre??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Mod 80 kg - Andre??
Hvade lige en træls periode hvor vægten sneg sig op på 86 kg igen. Men nu er jeg på ret køl, og vægten siger 85,0....... Nu er kampen mod de 80 kg indledt........ Håber at nå det inden marts udløber!
14 år4. februar 2010 kl. 09:02
Chrace (slettet)
til HanneH jeg har lige selv fået målt blodtryk for første gang efter at jeg er begyndt at tabe mig og det har ikke ændret sig og jeg var svært overvægtig men har aldrig haft for højt blodtryk så jeg ved ikke rigtig om der er en sammenhæng.
14 år4. februar 2010 kl. 09:20
AnneF (slettet)
OK - det er godt nok et langsigtet mål, da jeg først lige er kommet under de 100 - men jeg er med på tanken. Jeg har ikke været dernede så længe jeg kan huske, men tror for alvor på, at det skal lykkes i år - mit mål er laaangt ude i fremtiden og det gør ikke noget, det varer et år, før jeg er der, men rart at tænke på, at det er et realistisk mål. Kan se, at der er flere over 90, som også gerne sætter 80 som målet, så vi kan godt følges ad...
14 år12. februar 2010 kl. 07:19
Stronger (slettet)
Langt om længe rundede jeg tallet 84 kg. Så nu er der kun 4 kg til mit første store mål. Og 11 kg er i al røget nu... Jubii! Hvordan går det for jer andre, er i tæt på jeres 80 mål, så vi kan komme i 70 ´er gruppen?
14 år12. februar 2010 kl. 09:39
sanne38 (slettet)
For mit vedkommende er det gået rent ud sagt, skide godt! har tabt 10,5 kg siden d. 12 januar.. Dengang vejede jeg 102 kg, og er idag landet på 91,2 kg..
Mangler stadig omkring 25 kg før jeg har nået mit drømmemål, men føler alligevel at jeg er et godt stykke af vejen nu ! :)
Held og lykke til jer andre i - Sanne.
Mangler stadig omkring 25 kg før jeg har nået mit drømmemål, men føler alligevel at jeg er et godt stykke af vejen nu ! :)
Held og lykke til jer andre i - Sanne.
14 år12. februar 2010 kl. 23:20
micro (slettet)
Jeg melder mig også i denne gruppe.. Jeg er helt ny herinde - har kun været med i 1 uge - men der er allerede røget 1,4 kg, så jeg er helt tilfreds..
Som flere af jer andre, håber jeg også en dag på at komme i 70'er gruppen, men et mål ad gangen.. Lige pt står vægten på 89,4, så der er stadig lang vej til de 80 :-)
Ellers ser det ud til at det er et super fint forum, hvor I er gode til at bakke hinanden op.. Dejligt..
Som flere af jer andre, håber jeg også en dag på at komme i 70'er gruppen, men et mål ad gangen.. Lige pt står vægten på 89,4, så der er stadig lang vej til de 80 :-)
Ellers ser det ud til at det er et super fint forum, hvor I er gode til at bakke hinanden op.. Dejligt..
14 år14. februar 2010 kl. 23:27
bruger slettet
Der sker jo ikke for meget i den her gruppe, men her er en lille update fra undertegnede..
Har lige ramt 90 kg mærket. Det kommer nok til at balancere der omkring i noget tid, men jeg kan se på min kurve at det går den rigtige vej.
Mit vej: Jeg er begyndt at dyrke mere og mere motion (trapper langsomt op, for at undgå skader - og dyrker flere forskellige slags (ingen løb/styrketræning, da jeg synes det er r*vsygt). Spiser god stor morgenmad, prøver med flere måltider om dagen, og er blevet bedre til at forberede gulerødder og bananer, så det er noget til at spise mellem hovedmåltider. Udover madital har jeg mit eget excelark, hvor jeg taster motion mm ind.
Held og lykke til jer andre også
Har lige ramt 90 kg mærket. Det kommer nok til at balancere der omkring i noget tid, men jeg kan se på min kurve at det går den rigtige vej.
Mit vej: Jeg er begyndt at dyrke mere og mere motion (trapper langsomt op, for at undgå skader - og dyrker flere forskellige slags (ingen løb/styrketræning, da jeg synes det er r*vsygt). Spiser god stor morgenmad, prøver med flere måltider om dagen, og er blevet bedre til at forberede gulerødder og bananer, så det er noget til at spise mellem hovedmåltider. Udover madital har jeg mit eget excelark, hvor jeg taster motion mm ind.
Held og lykke til jer andre også
14 år22. februar 2010 kl. 12:42
mrs credible (slettet)
tja det virker jo rimeligt relevant at være med i en tråd der arbejder for at man skal nå ned til 80....
mit mål er at ramme de 65 til sommer men der er jo et godt stykke vej når man starter på 85,5
Så "80 here I come...-beware"...hehe
mit mål er at ramme de 65 til sommer men der er jo et godt stykke vej når man starter på 85,5
Så "80 here I come...-beware"...hehe
14 år22. februar 2010 kl. 22:28
Stronger (slettet)
Det er nøjagtigt også mit mål mrs. cre...... Det skal vi nok nå....... Eller sådan ca.
14 år23. februar 2010 kl. 08:55
Vejer pt. godt 84.
Har lidt lidt under "træningsstart-syndromet" som jeg først for nyligt har lært om, nemlig det at en øget blodmængde og musklernes evne til at lagre sukker, som betyder at man faktisk tager at par kilo på, ved træningsstart.
Jeg har dog ikke taget på, men vægten er heller ikke raslet ned.
Det regner jeg så med at den gør fra nu af ;-)