Mod 80 kg - Andre??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 80 kg - Andre??
Hejsa, nu er der jo en tråd mod de 70 kg, men jeg skal da lige nå 80 kg først! Er der andre end mig der er på vej mod de 80 kg og som vil "følges"....

I dag sagde min vægt 84,9 kg. Jeg har lige rundet de 85 kg i morges, hvilket betyder jeg har smidt 10 kg nu! JUBII! Jeg har en drøm at nå de 80 kg til først i marts! Hvis ikke, går det nok også. Jeg tager det i et stille og roligt tempo.

Mine fokuspunkter er:
Spise flere mellemmåltider, det glemmer jeg ofte pga. den lille ny og så drikke væske/vand! Det er jeg hellere ikke for god til. Jeg tæller absolut ikke kcal. men spiser sundt og prøver at holde mig fra det usunde.
14 år27. januar 2010 kl. 12:01
re: Mod 80 kg - Andre??
Tja - jeg skal på sigt mod de 70, men er jo også først på vej mod de 80. Så jeg læser da lige med her og der. Men vil nok holde mig til at skrive i Mod 70 tråden ;-)
14 år27. januar 2010 kl. 12:46
Hvorfor ikke.. Gad ikke rode efter "mod 90 kg" tråden, selv om det er den streg, der skal krydses først.

Startede på ~100 i starten af December 2009. Er siden stoppet med at ryge og er i dag 94,1, men har været nede på 93,4 - jeg svinger en del fra dag til dag.. Har endnu ikke fattet hvorfor (vejer mig næsten hver morgen på samme tid og sted).

Det langsigtede mål er 78. Det fornuftige er under 86, da mit BMI så passer (i internetsregnemaskine i hvert fald - er ikke den splejsede type) og det første mål er under 90 kg.

Jeg har altid spist fornuftigt, så der er ikke de store forbedringsmuligheder at hente her. Prøver dog at spise mere om morgenen, og spise tidligere om aftenen. Spiser næsten aldrig slik, chips, cola etc.

Jeg er stoppet med at ryge (ca 5 december) og er begyndt at motionere igen. Dyrker motion ca 4-5 gange om ugen nu efter ikke at have rørt mig alverden i månederne forinden (har tidligere dyrket sport på eliteplan - men det er over 20 kg/10 år siden..)

Kiloene er kommet snigende de sidste 10 år. Men har taget et par massive ryk ved et par udenlandsophold med arbejde (8kg på 6 mdr i '03 og yderligere 5-6kg i '07/'08). Siden er de aldrig røget af igen..

Ellers: 185 cm, M, 31. Takker for en fed side, er god motivation og rart at se lidt om hvad der koster/giver noget på ind/ud kontoen.. Har selv lavet et større regneark med motion, nødvendigt vægtab mm, men fylder også ud herinde en gang i mellem.

Ses på 80!
14 år27. januar 2010 kl. 15:26
Jaaa, jeg melder mig gerne, selvom osse jeg stiler mod de 70 på sigt.
Startede ud den 10 januar og har tabt 3,3 kg, mit første mål er 85 kg inden den 10-2
Jeg skulker aldrig, spiser de 12-1300 cal dagligt og følger rådende slavisk.
Er helt vild med madital, syntes det er en god måde at holde focus på.
Vil gerne ned i en str 42 i tøj, og det er mit første egentlige mål :o)

God vind jer alle

14 år27. januar 2010 kl. 16:54
Yes, super tråd :)
Synes det var for tidligt at deltage i 'mod 70' tråeden : )
Jeg begyndte den 12 januar, og har tabt 6,6 kg siden!
MEGET STOLT.. Jeg vil rigtig gerne under 90 kg, inden marts, gerne før.. Startede på 102 kg, og vejede i morges 95,4 ..
14 år28. januar 2010 kl. 18:38
okay jeg skl også lige nå 90 først, men vil SUPER gerne ned i 80 erne så jeg hopper også med her... Har haft en super dårlig uge! Den trælse tid på måneden, ingen energi og overskud til hverken at spise eller motionere oveni det har jeg fået en dum forkølelse.. Men nu har jeg taget tyrene ved hornene har fået min gode morgenmad idag, og har planer om at hive mand og barnevogn med ud og gå her til formiddag..
Nå men vægten siger 94,6 vil gerne under 90 til omkring 1 april så nu skal det være..

Tak for støtten herinde
14 år29. januar 2010 kl. 09:18
den er jeg også med på mit mål er alligevel 80 kg er i dag nået 90,1 så det passer fint nu hvor jeg tager hul på 80'erne :)
14 år29. januar 2010 kl. 09:23
Det er dejligt at vi er nogle flere der også skal nå de 80 kg, inden de 70 kommer på tale. Men dem skal jeg sørme også nå med tiden. Synes bare det virker som om det er lidt længere væk!

Synes egentlig det går rimelig godt her med vægten, den siger nu 84,6 kg. Men jeg får også gået mange ture med barnevognen. Med hensyn til mine spisevaner går det knap så godt. Jeg tør ikke at skære ned på mine kcal pga. amningen, jeg taber mig alligevel, men det kan godt gøre at min holdning til slik også bliver lidt ligeglad. Men det må jeg jo komme efter på et tidspunkt. Jeg er ikke altid for god til at huske at spise, det glemmer man bare så hurtigt i løbet af sådan en dag. Og det er ikke godt for vægttabet hvis man glemmer mellemmåltiderne!

Håber i andre også taber jer. Synes at kunne se vores mandags vejning er væk, så derfor skriver jeg min vægt her i!
14 år30. januar 2010 kl. 11:50
Måske....
Jeg ved ikke om 80 er liiige lavt nok, men det er et fint rundt tal at gå efter.
Jeg skal lige overstå de sidste uger med vintertræning inden jeg går målrettet efter vægttab igen, men super at have et sted at søge støtte.
14 år30. januar 2010 kl. 18:48
Jeg vil også gerne melde ind her - i hvert fald de næste 6,7kg's tid ;-}
Min drøm er også engang at nå de 70. Lige nu, synes jeg, at der er langt til 80.
Jeg har lige fået konstateret forhøjet blodtryk og er blevet medicineret. Selv om min læge sagde, at jeg ikke var "ret tyk", så tror jeg alligevel, at det betyder noget, at man er overvægtig. Er der nogen af jer, der ved noget om det...evt. egne erfaringer?
14 år1. februar 2010 kl. 15:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...