#11 af anzhomg (slettet)
10 på stribe
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+anzhomg (slettet)
re: 10 på stribe
efter at have læst jeres to forrige indlæg, sidder jeg her og overvejer at droppe vægten selv. om ikke andet så bare for en uge. de sidste dage har været skuffende og ødelagt mit humør. måske er det vejen frem? jeg vil bruge aftenen til at overveje det. (:
14 år23. januar 2010 kl. 19:51
Bøge (slettet)
Anzhomg - gør det!
Slip den dumme besættelse hvor et tal bestemmer dit humør, det er hamrende uretfærdigt mod dig selv!
Stil vægten væk, og fokusér i stedet for at være dig selv og være god mod dig selv, få noget sund og nærende mad i passende mængde, brug din krop og glæd dig så til at stille dig på vægten om en uge og se at der er sket fremgang.
mvh
Bøge
Slip den dumme besættelse hvor et tal bestemmer dit humør, det er hamrende uretfærdigt mod dig selv!
Stil vægten væk, og fokusér i stedet for at være dig selv og være god mod dig selv, få noget sund og nærende mad i passende mængde, brug din krop og glæd dig så til at stille dig på vægten om en uge og se at der er sket fremgang.
mvh
Bøge
14 år23. januar 2010 kl. 22:21
Frandsen1987 (slettet)
GØR DET!
Når jeg har klaret de første 10 dage, vil jeg også fremover nøjes med en uge.
Det er netop for, at undgå skuffelsen ved at vægten svinger, man glemmer jo at det er naturligt at vægten svinger.
Du vil blive så glad for det :D
Når jeg har klaret de første 10 dage, vil jeg også fremover nøjes med en uge.
Det er netop for, at undgå skuffelsen ved at vægten svinger, man glemmer jo at det er naturligt at vægten svinger.
Du vil blive så glad for det :D
14 år24. januar 2010 kl. 13:38
Kirsten P (slettet)
Nu er den første uge gået uden de store problemer. Jeg er helt stolt af mig selv. Det vil jeg så også håbe at vægten er når jeg står op på den på torsdag.
jeg står nu over for endnu en udfordring -2 kursusdage- så det gælder om at mobilisere al viljestyrke.
Når de 10 dage er gået har jeg det lige som dig Frandsen at så vil jeg også veje mig 1 gang om ugen
jeg står nu over for endnu en udfordring -2 kursusdage- så det gælder om at mobilisere al viljestyrke.
Når de 10 dage er gået har jeg det lige som dig Frandsen at så vil jeg også veje mig 1 gang om ugen
14 år25. januar 2010 kl. 13:05
anzhomg (slettet)
jeg holder pause fra vægten denne uge og vil først på den på mandag..
det e dejligt ikke at have ødelagt sit humør fra morgenen af (:
det e dejligt ikke at have ødelagt sit humør fra morgenen af (:
14 år26. januar 2010 kl. 10:39
KarinaHadsten (slettet)
Det ender måske med at jeg laver min egen 10 på stribe. I går døde min vægt for batterier. Så nu skal jeg lige have taget mig sammen til at få købt et 9V batteri - dem har jeg ikke lige på lager. Så det kan godt være der går 10 dage før jeg husker det. Men jeg er lidt nervøs for om jeg kan opnå vægttab når jeg ikke har vægten til at holde mig i ørerne. Jeg er spændt på at høre jeres resultater herinde.
14 år27. januar 2010 kl. 09:50
Stronger (slettet)
Jeg må ærligt tilstå, jeg kan slet ikke være med mere! Er for længst hoppet på vægten. Jeg er virkelig svag på det punkt. I andre er for seje. Jeg vil prøve igen på et eller andet tidspunkt!
Glæder mig også til at hører hvor meget i har tabt jer!
Glæder mig også til at hører hvor meget i har tabt jer!
14 år27. januar 2010 kl. 11:55
Frandsen1987 (slettet)
Glæder mig helt vildt til at komme på vægten i morgen, bliver vildt spændende.
Har egentligt klaret mig rigtig fint, uden de store problemer, men tror en uge passer bedre, kan mærke jeg har haft brug fra motivationen man får ved at se på vægten at det man gør det virker.
Men det har nu været dejligt at prøve. Og en ting er sikkert, fremover skal der minimum gå en uge i mellem jeg går på vægten.
Har egentligt klaret mig rigtig fint, uden de store problemer, men tror en uge passer bedre, kan mærke jeg har haft brug fra motivationen man får ved at se på vægten at det man gør det virker.
Men det har nu været dejligt at prøve. Og en ting er sikkert, fremover skal der minimum gå en uge i mellem jeg går på vægten.
14 år27. januar 2010 kl. 17:07
Kirsten P (slettet)
Jeg ved næsten ikke om jeg tør veje mig i morgen, jeg vil blive frygtelig skuffet hvis ikke jeg har tabt mig. Jeg har ikke syndet overhovedet i de 10 dage.
Samtidig glæder jeg mig også til at se.
Samtidig glæder jeg mig også til at se.
14 år27. januar 2010 kl. 17:25
Bøge (slettet)
Er SÅ spændt på at høre fra alle jer der skal veje jer i dag, efter 10 dage uden vægt.
Jeg er SIKKER på I bliver super glade når I kan se at vægten har rykket sig, i stedet for de små svingninger op og ned hver eneste dag.
Keep up the good work...
mvh
Bøge
Jeg er SIKKER på I bliver super glade når I kan se at vægten har rykket sig, i stedet for de små svingninger op og ned hver eneste dag.
Keep up the good work...
mvh
Bøge
14 år28. januar 2010 kl. 09:33