Mandagsvejning 4. januar

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Mandagsvejning 4. januar
Hejsa

Super godt gjort alle sammen.. lod godt nok selv vægttab være vægttab i hele december så det var et plus på 2 kg....

men men men nu er vi da i gang igen... 80 kg sagde vægten i morges - det højeste nogensinde - og satser på at nå 68 om 6 mdr:o)

Hilsen
Gine
14 år4. januar 2010 kl. 16:24
Jeg har spist som jeg havde lyst til hen over jul og nytår og det har kun givet et lille plus på 300 g, så det er meget tilfredstillende når man tænker på hvad jeg har fortæret *gys*.

Nu er det hverdag, så frem med løbeskoene igen ;-)

Godt gået til jer der har formået at gå ned/holde vægten :-)
14 år4. januar 2010 kl. 16:27
Hej
Jeg har været på vægten her til morgen, 73 kg, så jeg håber stadig på de 65, til første marts.
Godt nytår til alle
14 år4. januar 2010 kl. 18:53
Hej allesammen,
Hvor er i seje at i ikke har taget på i julen, bare det var mig :-)

Jeg er ny herinde, tænkte det kunne være en god idé med noget "vægttabs-sparring" og hvis jeg hver mandag skal skrive her hvad jeg har tabt, så kan det nok holde mig op på ikke at tage af det sidste hjemmelavede konfekt i køleskabet :-)
Jeg fik en søn for 5 mdr. siden og har ikke kunnet træne før nu pga. bøvl med bækkenet.
Men med en startvægt på 77,7 kg. er jeg nu igang.
Mit mål er 63 kg. -inden jeg skal starte på jobbet igen til juli.
14 år4. januar 2010 kl. 19:49
Hej alle
Godt nytår.
Nu er badevægten endelig fundet frem igen,.:-), og resultat for de første 4 dage var - 1 kg.
Men af erfaring går resten vist ikke helt lige så nemt; men nu er jeg oppe på hesten igen, så må jeg prøve at hænge ordentlig på denne gang.
Pøj pøj til alle.
Hilsen Bente
14 år5. januar 2010 kl. 01:31
Glemte at veje igår men idag sagde vægten 61,9 og det er 1,3kg tabt siden sidste uge. Hverken jul eller nytår har kostet synderligt på vægten, dog en del på træningsfronten. Kan virkelig mærke at jeg bare har ligget på sofa i samlet en uge og bare tygget :) Men det var rart.

Så er det igan igen og første delmål i dette år er at tabe små 3 kg til den 30., altså ned under 60 på 59. Og der har jeg ikke været i en del år.
14 år5. januar 2010 kl. 10:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...