#2 af Sign (slettet)
Mandagsvejning 4. januar
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sign (slettet)
re: Mandagsvejning 4. januar
Har slet ikk tabt mig i december, men det var nu helller ikkke noget jeg havde regnet med.. Så nu skal vægten ned igen... Go go go...
14 år4. januar 2010 kl. 09:33
Magia (slettet)
Min vægt siger det samme som sidste mandag, det er jeg helt tilfreds med i betragtning af nytår og alting. Nu skal jeg bare lige af med de 1,8 kg for at nå mit delmål inden d. 21/1.
14 år4. januar 2010 kl. 09:56
kaso (slettet)
Ja så er det jo januar og dermed er der sat ekstra fokus på vægten. Jeg startede kort før jul med at passe på, så i mandags havde jeg tabt 600 gram og denne mandag desværre kun 100 gram i minus. Jeg er stolt over ikke at have taget på igennem jul og nytår.
Mit kortsigtede mål er at veje 78 kg lige nu er det 79,7.
Fortsat god måned. Nu vil jeg gå ud og lave mig en lækker smothie.
Mit kortsigtede mål er at veje 78 kg lige nu er det 79,7.
Fortsat god måned. Nu vil jeg gå ud og lave mig en lækker smothie.
14 år4. januar 2010 kl. 09:57
solstråle1974
Vægte viser det sammen som sidste mandag 96 kg. så det er jeg ret tilfreds med da ugen ikke har forløbet sig helt som planlagt ; ).
+ at jeg spiste og drak ret sent i går aftes , så det burde være bonus i næste uge
Flot gået til jer andre ; )
Kn
Maria
+ at jeg spiste og drak ret sent i går aftes , så det burde være bonus i næste uge
Flot gået til jer andre ; )
Kn
Maria
14 år4. januar 2010 kl. 10:17
bruger slettet
Hej Godt Nytår
Jeg har taget på i december - alt for mange fristelser - rygrad som en regnorm.
NÅ .. ikke noget piv..jeg har selv taget det og spist det.
og vægten i morges uh det er slemt.
Men nu er jeg parat.
Godt gået til jer der har eller næsten holdt vægten og hjertelig tillykke tiljer der har tabt jer på trods af december, jul, nytår o.a.
Nu ER JEG KLAR
Jeg har taget på i december - alt for mange fristelser - rygrad som en regnorm.
NÅ .. ikke noget piv..jeg har selv taget det og spist det.
og vægten i morges uh det er slemt.
Men nu er jeg parat.
Godt gået til jer der har eller næsten holdt vægten og hjertelig tillykke tiljer der har tabt jer på trods af december, jul, nytår o.a.
Nu ER JEG KLAR
14 år4. januar 2010 kl. 10:24
Maddie (slettet)
Ja, så er det mandag. Jeg har tabt 2 kg mellem jul og nytår - ikke helt dårligt, hvis jeg selv skal sige det. Jeg vil PRØVE på at tabe et kg om ugen, velvidende, at det bliver svært, da der er 4 fødselsdage her i den næste uge. Jeg sætter i hvert fald et kg som mål.
Det er dejligt, at så mange melder ind her, så kan vi støtte hinanden, når det bliver svært/sværere ;-)
På længere sigt er mit mål at tabe 15 kg - helst inden efteråret, da jeg regner med at skulle på en lille ferie til Østen. Det virker i hvert fald motiverende
Maddie
Det er dejligt, at så mange melder ind her, så kan vi støtte hinanden, når det bliver svært/sværere ;-)
På længere sigt er mit mål at tabe 15 kg - helst inden efteråret, da jeg regner med at skulle på en lille ferie til Østen. Det virker i hvert fald motiverende
Maddie
14 år4. januar 2010 kl. 12:12
Stronger (slettet)
Sidste mandags vægt var 88 kg, denne mandag stod den på 87,2 kg, så minus 800 gram. Det er nu fint når man tænker over hvilken tid på året vi lige har været igennem.
Tillykke til jer andre som har tabt jer!
Tillykke til jer andre som har tabt jer!
14 år4. januar 2010 kl. 13:17
Kirsten P (slettet)
Jeg vil også gerne være med på mandagsvejningen. jeg vejer idag 69,5 og håber så jeg kan melde ind med mindre næste mandag.
min vægt kan nu kun veje med ½ kg intervaller.
Jeg synes det ser ud til I andre har været dygtige i dec
min vægt kan nu kun veje med ½ kg intervaller.
Jeg synes det ser ud til I andre har været dygtige i dec
14 år4. januar 2010 kl. 14:56
bruger slettet
Hej alle sammen! Jeg vil meget gerne være med til mandagsvejning :)
Jeg vejer i øjeblikket 69.2kg, og håber på at kunne komme ned under 50.
Jeg vejer i øjeblikket 69.2kg, og håber på at kunne komme ned under 50.
14 år4. januar 2010 kl. 16:16
Jeg vejede mig ikke sidste mandag men idag er vægten 85.9 hvilket er et kilo mindre end for 3 dage siden så jeg er igang igen.
Hvordan går det jer andre???
Hilsen Rikke