#12 af Brox (slettet)
hvad har gjort at I har valgt operation fra - GB
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Brox (slettet)
re: hvad har gjort at I har valgt operation fra - GB
:) der manglede lige en "lang"
Jeg er en mand i min bedste alder (38) så jeg håber da jeg får en ny og lang "ungdom" med en noget slanker krop:)
Jeg er en mand i min bedste alder (38) så jeg håber da jeg får en ny og lang "ungdom" med en noget slanker krop:)
14 år7. januar 2010 kl. 00:38
mettekh (slettet)
Brox: held og lykke med op. håber du når dit mål.
14 år9. januar 2010 kl. 16:39
Brox (slettet)
Tak Mettekh,
Det går godt så jeg er nok kun 3-3½ kg fra målet nu. Så jeg når det lige formoder jeg:)
Det går godt så jeg er nok kun 3-3½ kg fra målet nu. Så jeg når det lige formoder jeg:)
14 år10. januar 2010 kl. 12:32
mopsie
Jeg har mange kilo der skal af, men for mig er GB ikke løsningen, ikke endnu i hvert fald. For mig er en operation sidste udvej på fedmehelvede.
Jeg er for et års tid siden blevet tilbudt en operation. Jeg må indrømme at jeg blev virkelig overrasket og sur. Jeg var på det tidspunkt 23 år. Havde på det tidspunkt tabt mig 13 kg, og så sider der sådan en læge og spørger mig om det var noget. For mig er vægttab ikke bare motion og kost, det er psyken der skal arbejdes med. At få syget mavesækken sammen læser kun et ud af flere problemer. Hvoraf jeg ikke syntes det er det vigtigste problem. Jeg tror heller ikke jeg ville kunne være ligeså glad for mit vægttab efter en GB.
Men hatten af for dem der tager beslutningen om at få lavet en sådan. Tror bestemt ikke det er en nem proces.
Jeg er for et års tid siden blevet tilbudt en operation. Jeg må indrømme at jeg blev virkelig overrasket og sur. Jeg var på det tidspunkt 23 år. Havde på det tidspunkt tabt mig 13 kg, og så sider der sådan en læge og spørger mig om det var noget. For mig er vægttab ikke bare motion og kost, det er psyken der skal arbejdes med. At få syget mavesækken sammen læser kun et ud af flere problemer. Hvoraf jeg ikke syntes det er det vigtigste problem. Jeg tror heller ikke jeg ville kunne være ligeså glad for mit vægttab efter en GB.
Men hatten af for dem der tager beslutningen om at få lavet en sådan. Tror bestemt ikke det er en nem proces.
14 år11. januar 2010 kl. 21:48
Det er 100% min egen ønske og jeg har faktisk ikke gjort de store tanker om risikoen da jeg synes efter alle de år med op og nedtur for at komme ned i vægt som aldrig lykkes for mig er den her løsning det helt rigtige for mig.
Jeg vil heller være ikke være negativ om det prg. at alt andet lige så bliver de flest glad for det og de flest kommer over på den anden side uden de stor komplikationer.
Jeg er en mand i min bedste alder (38) så jeg håber da jeg får en ny og "ungdom" med en noget slanker krop:)
Hilsen
Brox