Mod 70 uge 45

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 45
Så starter jeg lige tråden op for denne uge.

Jeg er 600g. tungere end sidste uges vejning... men pyt jeg vælger at se på det laaange perspektiv og det ser bedre ud for kurven går nedad...

Jeg har et væddemål kørende med min mor som slutter på fredag og lige nu har vi tabt næsten lige meget så jeg klør virkelig på nu!!!

Focuspunkter for ugen:
Motion
Portionskontrol
Grøntsager og masser af dem!!!

Hva med jer???

Hilsen Belfast
15 år2. november 2009 kl. 12:14
re: Mod 70 uge 45
Det går skide godt for mig de her dage. Jeg har ikke en vejning som ligger præcist en uge tilbage. Men d. 28. vejede jeg 85,7 og i dag vejer jeg 84 !!! Så det var lige 1,7 kilo ned. Det er fantastisk.

Min vægt har siden februar svinget mellem 85 og 87 - enkelte gange lidt ned under 85, men så op igen. Nu føler jeg endelig at jeg har fået hul på kuren ved at nå de 84. Det er SKØNT.

Belfast - spændende med dit væddemål. Det er jo lige pludselig lige om lidt. Hvor tæt løb er det? Jeg krydser fingre for dig. Selvom i virkeligheden er I jo begge vindere (eller tabere om man vil). I har jo tabt jer rigtig meget.

Har I begge planer om at fortsætte efter jeres væddemål. Laver I et nyt væddemål? Eller finder I noget andet at gå efter?
15 år2. november 2009 kl. 13:49
jeg er gået fra 94.1 - 93,1 , det er vist OK ;O)
15 år2. november 2009 kl. 13:50
@ Karinahadsten.
På nuværende tidspunkt har jeg vist tabt mig omkring 500g mere end min mor men vægten kan jo sving helt vildt!!
Vores væddemål slutter fredag og starter ikke igen da min mor kun skal tabe omkring 5 kilo mere i det hele jeg har en del mere at smide af...så det ville ikke være helt fair...
Men jeg leder efter en ny at vædde med... så hvis du er frisk så sig til :0)
Man kunne jo evt ha en tidsfrist der siger den 20-12!!??

Hilsen Rikke
15 år3. november 2009 kl. 15:21
Her går det nedad i en fart jeg er tilfreds med.

Ugens fokuspunkter er sund og god kost på under 2000 kcal om dagen, og mindst 600 g frugt og grønt om dagen.
15 år4. november 2009 kl. 11:46
Jeg har faktisk tabt 1,3 kg siden 30 sep.
Og 200 g i den sidste uge på trods af menses og andre uregelmæssigheder.
15 år4. november 2009 kl. 12:38
Rikke - jeg tror ikke jeg er motiveret til at skulle have væddemål med andre end mig selv. Mit mål er at vægten skal nedad - det er ikke så vigtigt med tempoet. Jeg har ikke noget jeg skal nå ud over at jeg selvfølgelig gerne ville vågne i morgen og være slank. Men jeg vil hellere tage det lidt afslappet og lade vægten bevæge sig roligt nedad.

Men derfor kan vi jo godt følges. Jeg regner med at skulle tabe 4 kilo inden jul. Og så kan det da godt være jeg skal være lidt mere standhaftig end jeg har været. For den sidste måned er der kun røget 1,3 kilo.
15 år6. november 2009 kl. 11:02
Tror jeg melder mig ind her :o)

Ny vaner starter idag!
Dagens vægt er 87,5 kg - mål 70 kg (måske lidt mindre)

Focuspunkter: mindre portioner og mindre snask om aftenen.

I løbet dagen på jobbet er jeg faktisk ret god til at få spist korrekt, frugt formiddag og eftermiddag, samt salat til frokost og en halv til en hel ltr. vand om dagen (ikke helt nok I know)
15 år10. november 2009 kl. 15:34
Hey diddlou, spiser du nok til frokost? Det er typisk derfor man hugger i sig om aftenen. Tjeck det ved at taste ind og gå efter en kaloriefordeling som anbefalet.
15 år11. november 2009 kl. 08:25
Hey.. Må jeg være med..?
Jeg vejer 81 kg, og vil rigtig rigtig RIGTIG gerne ned på 70.
Spiser oki sundt i løbet af dagen, men efter aftensmad går jeg fuldstændig amok. Her til aften har jeg fx ædt 4 toastsdoruden min aftensmad... ADR..
Håber at rette op på det i morgen..

Knus fra Nana
15 år11. november 2009 kl. 23:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...