Det går skide godt for mig de her dage. Jeg har ikke en vejning som ligger præcist en uge tilbage. Men d. 28. vejede jeg 85,7 og i dag vejer jeg 84 !!! Så det var lige 1,7 kilo ned. Det er fantastisk.
Min vægt har siden februar svinget mellem 85 og 87 - enkelte gange lidt ned under 85, men så op igen. Nu føler jeg endelig at jeg har fået hul på kuren ved at nå de 84. Det er SKØNT.
Belfast - spændende med dit væddemål. Det er jo lige pludselig lige om lidt. Hvor tæt løb er det? Jeg krydser fingre for dig. Selvom i virkeligheden er I jo begge vindere (eller tabere om man vil). I har jo tabt jer rigtig meget.
Har I begge planer om at fortsætte efter jeres væddemål. Laver I et nyt væddemål? Eller finder I noget andet at gå efter?
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg er 600g. tungere end sidste uges vejning... men pyt jeg vælger at se på det laaange perspektiv og det ser bedre ud for kurven går nedad...
Jeg har et væddemål kørende med min mor som slutter på fredag og lige nu har vi tabt næsten lige meget så jeg klør virkelig på nu!!!
Focuspunkter for ugen:
Motion
Portionskontrol
Grøntsager og masser af dem!!!
Hva med jer???
Hilsen Belfast