Jeg vil rose mig selv for: - at være kommet igang igen efter nogle uger, hvor mit fokus har været på helt andre steder, - at jeg atter taster min mad ind, - at jeg har kunnet overholde de planlagte tilstræbte 1500 kalorier dagligt, - at jeg har smurt madpakker til de måltider, jeg ikke har kunnet spise hjemme, - og at jeg har fået gang i vægttabet igen (har tabt 2,1 kg på de sidste fem dage).
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg vil rose mig selv for:
- at være kommet igang igen efter nogle uger, hvor mit fokus har været på helt andre steder,
- at jeg atter taster min mad ind,
- at jeg har kunnet overholde de planlagte tilstræbte 1500 kalorier dagligt,
- at jeg har smurt madpakker til de måltider, jeg ikke har kunnet spise hjemme,
- og at jeg har fået gang i vægttabet igen (har tabt 2,1 kg på de sidste fem dage).