ros - i november
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
re: ros - i november
har atter været i motionscenter - ros for det
15 år3. november 2009 kl. 22:13
bruger slettet
Jeg er ret ny herinde. Så denne tråd er en hvor man roser sig selv? En postitiv tråd..? c",)
Jeg skal have ros for :
-at være kommet herinde og tage kampen op mod de sidste 4 kg.
-at jeg har tabt 27,5kg
-at jeg smed det chokolade ud, jeg fik af en veninde i værtinde gave. (jeg var bare høftlig og takkede for chokoladen)
Jeg skal have ros for :
-at være kommet herinde og tage kampen op mod de sidste 4 kg.
-at jeg har tabt 27,5kg
-at jeg smed det chokolade ud, jeg fik af en veninde i værtinde gave. (jeg var bare høftlig og takkede for chokoladen)
15 år4. november 2009 kl. 01:53
KarinaHadsten (slettet)
Velkommen Kathie og du har forstået det helt rigtigt. Tråden her handler om at rose sig selv for alt hvad man kan finde på at rose sig selv for. Vi har nemlig en tendens til altid at slå os selv oveni hovedet når vi gør noget forkert i vores forsøg på at tabe de overflødige kilo. :-)
Jeg vil gerne rose mig selv for at stoppe i tide med chokoladen i går. Jeg havde spist lidt og havde meget lyst til mere. Men så satte jeg mig ved TV'et (et sted jeg normalt godt kan køre lidt chokolade), men fik i stedet gang i noget hobby i form af scrapbooking, så jeg havde mine hænder beskæftiget med noget andet end at putte i munden. Det var rigtig godt gået og jeg hygger mig jo fantastisk med scrap.
Jeg vil gerne rose mig selv for at stoppe i tide med chokoladen i går. Jeg havde spist lidt og havde meget lyst til mere. Men så satte jeg mig ved TV'et (et sted jeg normalt godt kan køre lidt chokolade), men fik i stedet gang i noget hobby i form af scrapbooking, så jeg havde mine hænder beskæftiget med noget andet end at putte i munden. Det var rigtig godt gået og jeg hygger mig jo fantastisk med scrap.
15 år4. november 2009 kl. 08:44
bruger slettet
Tak for velkomsten :o)
Jeg er vild med princippet i denne tråd. Jeg har også evnen til at dunke mig selv i hovedet hvis jeg lavet en lille upsér og glemmer hvor god jeg er det meste af tiden.
Godt gået med chokoladen..!! Jeg er chokoholiker. Puha.. Jeg ved ikke om jeg ville kunne stoppe.
Jeg er vild med princippet i denne tråd. Jeg har også evnen til at dunke mig selv i hovedet hvis jeg lavet en lille upsér og glemmer hvor god jeg er det meste af tiden.
Godt gået med chokoladen..!! Jeg er chokoholiker. Puha.. Jeg ved ikke om jeg ville kunne stoppe.
15 år5. november 2009 kl. 05:51
dygtig
har i denne uge været
# ude at løbe
#i motionscenter
#i svømmehallen
på trods af 5( hvis vi tæller imorgen med) forskellige "arbejdspladser" i denne uge!
det er godt gået - for jeg har også tabt mig- ikke voldsomt - men tabt mig :O)
# ude at løbe
#i motionscenter
#i svømmehallen
på trods af 5( hvis vi tæller imorgen med) forskellige "arbejdspladser" i denne uge!
det er godt gået - for jeg har også tabt mig- ikke voldsomt - men tabt mig :O)
15 år5. november 2009 kl. 11:01
angelique (slettet)
Jeg valgt ik at trøstespise efter mit vejleder møde igår selvom trangen virkelig var der (lavede så overspringshandlinger i stedet, måske ikke så ros værdigt men i det mindste spiste jeg ik).
Og jeg var til træning igen og spiste sundt hele dagen og inden for det tilladte tal.
Og jeg var til træning igen og spiste sundt hele dagen og inden for det tilladte tal.
15 år6. november 2009 kl. 07:23
dygtig
overspringshandlinger er vel OK når de hjælper en til noget godt.. og det gjorde de jo ;O) godt gået!
15 år6. november 2009 kl. 22:05
JK91
jeg har dyrket motion hver dag indtil videre i denne uge - kæmpe
spring for mig. super lækkert. skal også ud og løbe senere i dag,
det bliver godt!
spring for mig. super lækkert. skal også ud og løbe senere i dag,
det bliver godt!
15 år12. november 2009 kl. 16:48
SiriS (slettet)
Og ros til dig, Johanne, for at holde liv i tråden!
Jeg synes det er rosværdigt af mig at være kommet i gang med løbetræningen igen. Jeg har vramet op til det længe, været lidt slatten og ikke følt mig motiveret, men nu er motivationen der, og så er det bare med at følge op på den.
Jeg synes det er rosværdigt af mig at være kommet i gang med løbetræningen igen. Jeg har vramet op til det længe, været lidt slatten og ikke følt mig motiveret, men nu er motivationen der, og så er det bare med at følge op på den.
15 år12. november 2009 kl. 17:35
Jeg skal have ros for at holde ved... jeg husker at lave madpakke hverdag,( selv om det i blandt er lidt bøvlet: i morgen har jeg vagt fra 8-22, det kræver mange små dåse med alt mulligt. For mig er det essentielt at have planlagt al maden, da jeg ellers let kommer til at snyde mig selv!
Jeg har også fået startet løbeskoene igen- kunne, efter flere måneders pause, løbe 25 min uden pause, var afsted ialt 32 min. det er faktisk OK!!!!