Jeg er den største fashionista! Jeg elsker tøj og mode og det knuser mit hjerte at jeg er for lille til at passe mit fede tøj.
Hvad jeg prøver at gøre at at fks. bruge en for stor nederedel uden på en bluse med et bælte, så passer det bedre eller mine rigtig løse bluser får jeg til at balancere med stramme leggings eller jeans. Bælter i taljen syntes også at være min redning.
Og så er der altid at lægge ind og/eller sy dit eget tøj. Jeg har den mest fantastiske mor der kan sy ALT så hun hjælper mig, men jeg har også våget ud i at sy selv, men self. med meget hjælp fra hende men det var en rigtig god oplevelse og jeg vil gerne sy igen, måske en dag kan jeg blive så god som hende. Og det at lægge ind kan være meget godt til at give dit for store tøj lidt ekstra liv.
Bukser og lign. er der intet at gøre ved, det må ud eller gives væk.
#12 af sqzee (slettet)
MEN for alt i verden husk nu på at det her er et LUXUSPROBLEM, som skyldes at du har været skide sej og tabt en masse kilo !!!!! Du kan evt vælge at lave et belønningssystem hvor du lægger penge til side for hvert kilo du taber fra nu af, som du så bruger til tøj når du når målet mht. vægttab.