beslutningen taget hjælp

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: beslutningen taget hjælp
hey med jer.... jeg har fri kl 12.30 onsdag så er hjemme ved 1tiden.... så måske en lille gåtur der rikke???? og så kunne det jo være at der måske var plads til en lille gåtur igen der lidt over 4 så kunne dem der har børn jo tage dem med... så kunne vi gå en tur ned i enghaven

15 år22. september 2009 kl. 17:31
Jeg er klar kl 16 hvis I er. Evt med datteren i babyjoggeren :-)
15 år22. september 2009 kl. 21:26
Jeg er helt klar kl 16.
Synes det er en super ide.
Hvor skal vi mødes?
Er det ved kirken i galten?
Kh. Rikke
15 år23. september 2009 kl. 07:56
Ja lad os sige det. :-)
Vi ses kl 16.
15 år23. september 2009 kl. 08:29
Der er bare en aftale.
Vi ses og jeg glæder mig.
Rikke
15 år23. september 2009 kl. 09:03
Rigtig hyggeligt at møde jer :-) Fin gåtur med hyggesnak med lige at finde ud af hvem der er hvem og hvem der laver hvad.

Og sjovt igen at opleve at man bor i en lille by hvor der altid er nogle fælles bekendtskaber :-)
15 år23. september 2009 kl. 19:24
Ja det var en rigtig go gåtur.
Jeg er klar en anden gang, måske også med lidt mere tempo på : )
Wii fit er også en super ide!

Efter jeg er kommet hjem er jeg så kommet til at spise en go skål popcorn...ups... godt jeg fik forbrændt lidt på turen!
15 år23. september 2009 kl. 19:40
ja det var super hyggeligt lige at møde jer.... og hold da fast hvor er verden lige pludselig lille..... vi fik vores tur til randers men lidt skuffende.. vi fandt en byggemand bob film... der var bare ingen der havde dem og så blev det ikek kineser for bettemand ville have burger så mac d............

men imorgen ingen lakrids stænger ingen popcorn og slet ingen mac-d det er vidst målet imorgen
15 år23. september 2009 kl. 19:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });