#2 af Belfast (slettet)
beslutningen taget hjælp
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: beslutningen taget hjælp
Jeg bor også i Hadsten og er helt klar på opbakning og eg go gåtur m.m.
Ved der er flere herinde fra Hadsten så det kunne jo være fedt hvis vi kunne mødes.
Hilsen Rikke
Ved der er flere herinde fra Hadsten så det kunne jo være fedt hvis vi kunne mødes.
Hilsen Rikke
15 år20. september 2009 kl. 12:45
SiriS (slettet)
Til lykke med beslutningen! Og velkommen!
15 år20. september 2009 kl. 14:28
Fruwürtz (slettet)
hvor dejligt at høre... hvor i hadsten bor du?? vi bor i nr.galten og hvad med din familie hvem består den af?? ved ikke lige hvordan eller hvor man kan skrive privat beskeder hvis man kan det????
håber snart at høre fra dig igen
håber snart at høre fra dig igen
15 år20. september 2009 kl. 19:34
KarinaHadsten (slettet)
Jep jeg er også fra Hadsten - kan nok ses af navnet. Hvor sjovt at vi er mindst 3 fra Hadsten.
Jeg synes det lyder som en hyggelig ide at mødes, men ved dog også at jeg har rygende travlt for tiden. Men man kan sige - motion skal vi jo ha, så vu kunne da mødes til en powerwalk e.l. et sted, hvis vi kan finde et tidspunkt hvor alle kan.
Jeg synes det lyder som en hyggelig ide at mødes, men ved dog også at jeg har rygende travlt for tiden. Men man kan sige - motion skal vi jo ha, så vu kunne da mødes til en powerwalk e.l. et sted, hvis vi kan finde et tidspunkt hvor alle kan.
15 år21. september 2009 kl. 08:17
Belfast (slettet)
hej "nabo"
Vi bor i Vinterslev så der er jo ikke ret langt til Galten,
Her bor jeg sammen med min mand og vores datter på 3 og en vildbasse af en hund der har brug for masser af motion...
Vi kunne jo evt mødes ved kirken en dag og gå en tur.
Hilsen Rikke
Vi bor i Vinterslev så der er jo ikke ret langt til Galten,
Her bor jeg sammen med min mand og vores datter på 3 og en vildbasse af en hund der har brug for masser af motion...
Vi kunne jo evt mødes ved kirken en dag og gå en tur.
Hilsen Rikke
15 år21. september 2009 kl. 08:21
Fruwürtz (slettet)
hjemme fra en lang arbejdsdag..
ja det er da sjovt vi ert mindst 3 fra hadsten... vinterslev der boede vi også før vi flyttede herud den 1-7 i år vi boede på hadbjergvej i blokkerne...... nu du siger kirken rikke hvilken en af dem mener du så??? nr galten?? tænkte om i var med på at udveksle msn adresser nu der ikke er en chat herinde???? hvis det er noget i bruger???
knuzzz mig der lige nu har geisten
ja det er da sjovt vi ert mindst 3 fra hadsten... vinterslev der boede vi også før vi flyttede herud den 1-7 i år vi boede på hadbjergvej i blokkerne...... nu du siger kirken rikke hvilken en af dem mener du så??? nr galten?? tænkte om i var med på at udveksle msn adresser nu der ikke er en chat herinde???? hvis det er noget i bruger???
knuzzz mig der lige nu har geisten
15 år21. september 2009 kl. 20:11
KarinaHadsten (slettet)
Der er da vist en chat herinde, men den bliver ikke brugt så tit. Jeg har været på den en enkelt gang. Ved ikke om den stadig kan bruges. Men ellers bruger jeg MSN - min MSN ID er karina_hadsten@hotmail.com. Jeg bruger sjældent den mail adresse, men har en anden email adresse: karina@karinas-hobby.dk. :-)
15 år22. september 2009 kl. 07:12
Belfast (slettet)
Hva siger I til at mødes onsdag ved kirken i nr. galten, eller et andet sted?
Jeg kan hele dagen.
Så hvis I har lyst siger I bare et tidspunkt.
Rikke
Jeg kan hele dagen.
Så hvis I har lyst siger I bare et tidspunkt.
Rikke
15 år22. september 2009 kl. 08:16
KarinaHadsten (slettet)
Onsdag er ret dårlig for mig, da jeg er til karate fra 18-19 og min mand skal til badminton om aftenen, så jeg har lidt svært ved at komme ud af døren. Men jeg kan ved 16-tiden hvis det skal være onsdag - har nemlig uddelegeret madlavningen til manden den dag :-D
Men ellers er torsdag bedre for mig. :-D
Men ellers er torsdag bedre for mig. :-D
15 år22. september 2009 kl. 08:45
jeg er 26 har en søn på lidt over 2 og en mand vi bor i hadsten....
vægten siger
20-9-09 109kilo
20-10-09