Q light uge 34
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
re: Q light uge 34
må man være med?
Jeg har planer om at komme på -eller under -100 kg inden d. 12, sept, da skal vi til sølvbryllup - og jeg er jævnt træt af sorte store gevanter;O).
Jeg vejer nu 103,2 - og det er lidt vildt et mål, men ikke desto mindre er det det! Derefter skal jeg vist gøre målene lidt mindre, for der ikke plads til pjat i dette mål!
Jeg har planer om at komme på -eller under -100 kg inden d. 12, sept, da skal vi til sølvbryllup - og jeg er jævnt træt af sorte store gevanter;O).
Jeg vejer nu 103,2 - og det er lidt vildt et mål, men ikke desto mindre er det det! Derefter skal jeg vist gøre målene lidt mindre, for der ikke plads til pjat i dette mål!
15 år20. august 2009 kl. 11:38
JK91
Jeg tror næsten også jeg må melde mig med i denne gruppe.
Jeg har mistet næsten al motivation. Er lige begyndt i skole igen (2.g),
og jeg har slet ikke overskud til at dyrke motion efter skoletid, til
gengæld har jeg masser af tid til at spise slik. (meeen,igår købte
jeg en rittersport, men kun fik spist halvanden række af den!)
Det eneste der går planlagt er min gode frokost med rugbrød - og det
mætter en del mere, end jeg er vant til. Jeg har brug for noget
motivation, så jeg kan komme i gang igen!!
Jeg har mistet næsten al motivation. Er lige begyndt i skole igen (2.g),
og jeg har slet ikke overskud til at dyrke motion efter skoletid, til
gengæld har jeg masser af tid til at spise slik. (meeen,igår købte
jeg en rittersport, men kun fik spist halvanden række af den!)
Det eneste der går planlagt er min gode frokost med rugbrød - og det
mætter en del mere, end jeg er vant til. Jeg har brug for noget
motivation, så jeg kan komme i gang igen!!
15 år20. august 2009 kl. 15:02
Frk Jakob (slettet)
Da jeg gik i skole, med masser af fristelser, der hjalp det mig, at jeg på forhånd vidste hvad jeg måtte spise i løbet af en dag. Jeg var meget skrap med morgen mad og frokost og fik så plads til en mini ritter sport HVER efter middag (dem på 20 gram) sammen med min kaffe og et solidt aftensmåltid med min kæreste. Jeg holdt fint min optimal vægt på denne måde, så den dur også til at tabe sig :)
15 år20. august 2009 kl. 22:32
JK91
ja, jeg har faktisk også lige i går bikset en madplan sammen.
nu ved jeg hvor meget, jeg kan spise i løbet af dagen - og der
er lige plads til den ekstra lille ting, som tit kommer uforudset.
men et andet spørgsmål - hvordan påvirker vand vægttabet? jeg
vil og har den sidste uge drukket mindst 2 l vand. men hvad hjælper
det?
nu ved jeg hvor meget, jeg kan spise i løbet af dagen - og der
er lige plads til den ekstra lille ting, som tit kommer uforudset.
men et andet spørgsmål - hvordan påvirker vand vægttabet? jeg
vil og har den sidste uge drukket mindst 2 l vand. men hvad hjælper
det?
15 år21. august 2009 kl. 07:09
dygtig
vand giver mæthedsfornemmelse! hvis man drikker et glas koldt vand inden man sætter sig til bordet, kan man ikke spise så meget! desuden er 2 l vand om dagen sundt for kroppen, affaldstoffer der skal skyldes ud, tarmfunktionen osv... så det er godt for alle, ikke kun os der skal tabe os ;O)
15 år22. august 2009 kl. 13:01
sqzee (slettet)
Din krop kan også forvirre sult med tørst så på den måde er det godt. Ud over det så har din krop brug for meget vand til at fungere og du undgår hovedpiner og lign. med vand. Din krop virker ganske enkelt bedre med vand.
15 år23. august 2009 kl. 09:07
SiriS (slettet)
Nu er ugen snart gået. Jeg havde aftalt med mig selv at jeg ikke ville veje mig før mandag, men kunne ikke lade være. Jeg har i denne uge tabt 800 g ud af et kilo jeg tog på i sidste uge. Måske kan jeg nå at tabe de sidste 200 g til i morgen, så har jeg nået målet for denne uge og kan tage fat på det egentlige vægttab fra i morgen.
Jeg har hørt at fredag er en god vejedag, fordi man så kan nå at 'rette ind' hvis man har slækket på principperne i weekenden, hvad man jo ofte kan have. Det vil jeg prøve.
Jeg har hørt at fredag er en god vejedag, fordi man så kan nå at 'rette ind' hvis man har slækket på principperne i weekenden, hvad man jo ofte kan have. Det vil jeg prøve.
15 år23. august 2009 kl. 11:26
Jeg ønsker alle "god vind" og udholdenhed, når vægten viser noget andet, end vi ønsker. Der vil uvægerligt være perioder med stilstand i vægttabet - eller uønskede "opsving" - og det er dér, vi skal holde fast og huske, at det altså IKKE er lige meget, hvad vi spiser. I de perioder,hvor vi ikke magter så meget, skal vi måske bare sætte kravene til os selv ned og tage mindre skridt i den rigtige retning...(giver det mening?).
Anyway: "God vind" :-)