Q light uge 34

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Q light uge 34
så starter en ny uge igen..
Jeg syntes ikke jg kan komme rigtig igang igen efter ferien..
Men må tage mig sammen ;-)
15 år17. august 2009 kl. 05:43
re: Q light uge 34
jeg er ny, og vil gerne være med.
Denne uge vejer jeg 109.
15 år17. august 2009 kl. 12:28
Velkommen, 'anonym bruger'!

Jeg prøver at tabe 10 kg, men har ligget samme sted i en måned, +/- 2 kg. Dagens vægt er 62,7. Jeg har besluttet først at veje mig en gang om ugen, - da skal jeg gerne veje højst 61,7, men har svært ved at tro på at jeg vil gøre det.

Mit særlige fokus efter en atypisk, usund uge, er at få motion nok og spise og drikke balanceret.

To koncerter i weekenden har givet ekstremt ømme lår og fødder, så jeg skal først ud at løbe på onsdag. Til gengæld vil jeg gå 10000 skridt om dagen og styrketræne.

Jeg synes det er svært at få tid til al den motion, når jeg også skal nå en fuld arbejdsdag. Heldigvis kan jeg arbejde på alle tider af døgnet.
15 år17. august 2009 kl. 14:49
Hey Anonym. Du er meget velkommen :)

Jeg har været helt stresset og vendt op og ned på da jeg lige er started i IB (internatinale skolesystem's hvad der er svarende til gymnasie). Derfor har det været op og ned med mad. I skole havde jeg næsten ingen tid eller overskud til at spise men så i weekenden gled det ud af kontrol (dog kunne det også være noget med hormoner) Så jeg ved ikke. Jeg skal til at finde rytmen igen. Især fordi der ikke er så meget tid til at stå og lave mad.
15 år17. august 2009 kl. 19:50
Jeg har taget et kg på de sidste to dage? Hvordan er det mulig?! Det er aldrig sket før. Hvor er det deprimerende!
15 år18. august 2009 kl. 13:46
Denne uge vejer jeg det samme som i sidste uge, men det er jeg rigtig godt tilfreds med da jeg har syndet HELT vildt!!
Nu er jeg mere fokuceret på min mad og håber på vægttab i denne uge.
15 år18. august 2009 kl. 19:35
Hej allesammen
Jeg er tilbage efter 4 ugers ferie. Dejligt.
Vægten er desværre steget, men jeg er klar til at tage fat igen.
Har tabt 500 g siden lørdag, det tager jeg som et godt tegn på at der SKAL ske noget.
Hav en go' uge
15 år19. august 2009 kl. 08:53
Weeeeeeeee tabt mig ned til 92,4 kg det er 900 g :-)
15 år19. august 2009 kl. 08:54
sorry 700 g... men det er mega godt, da jeg ikke havde regnet med at have tabt mig....
15 år19. august 2009 kl. 08:55
Årh hvor træls, over 2 kg på efter en lidt ufornuftig weekend :( Det er jeg ked af, synes jeg spiste fornuftigt, men har ikke skrevet ned. Fik også dyrket en del motion, men synes bare det er helt vildt at jeg har taget så meget på??
15 år19. august 2009 kl. 22:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });