Mod 70 uge 33

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Mod 70 uge 33
Ja, jeg oplever også elevatorvægt for tiden.
Havde taget ½ kilo på hos diætisten (14 dage). Øv! Men jeg havde det godt lidt på fornemmelsen. Til gengæld er fetprocenten stadig på nedadgående,og det er jo dejligt! Jeg sørger også for at komme ud og løbe!
Vi aftalte at jeg skulle srkue ned for stivelsen de næste 14 dage,for at se om ikke der kan komme lidt gang i det hele igen.
For en del år siden, da jeg skulle tabe mig 20 kilo, oplevede jeg også, at vægtreduktionen gik i stå, selvom jeg spiste efter alle kunstens regler. Den stod faktisk bomstille i over tre måneder, og så pludselig, uden at have lavet nogen ændringer på hverken kost eller motion, så kom det i en rygende fart. Det hele var af på under 4 måneder!
Jeg ved at det kommer, flipper ikke ud over det som sidst, for jeg har jo været der før..
God weekend
15 år15. august 2009 kl. 12:32
Hvis jeg tænker mig om, ved jeg jo godt, at det med nedgang i vægt er et tålmodigheds spørgsmål. For år tilbage tabte jeg faktisk 30 kg, men det tog flere år. Jeg havde perioder på op til syv måneder, hvor vægten stod stille. Jeg var den gang på 1200 kalorier om dagen.
Nu er jeg blevet ældre og måske sidder kiloerne mere fast. Mit motionsneveau er også meget lavere nu end den gang. Jeg må væbne mig med tålmodighed og tro på, at det kommer.
Også god weekend til dig og alle andre på vej mod 70.
15 år15. august 2009 kl. 14:01
Måtte lige på vægten to gange til morgen - jo,den var godt nok første gang, minus 900 gram siden i går :-) Det må være væske..
15 år16. august 2009 kl. 12:24
Hej med jer :)

Jeg er godt nok ikke "med" i denne tråd, men kan se, at det med elevatorvægt bliver diskuteret herinde - det har jeg også oplevet, og jeg ville høre, om nogen kan sige mig, om følgende kan passe:

Min vægt har svunget omkring de 60-61 i to uger; jeg har altså ikke tabt mig i to uger ifølge vægten, selvom jeg spiser meget sundt og ikke for meget.
Alligevel sidder mine bukser løsere, og jeg kan nu passe et par, som jeg kun knap kunne være i for to uger siden.
Kan man godt have tabt centimeter, selvom vægten ikke siger, man har tabt sig?

Mvh. Sus :)
15 år16. august 2009 kl. 15:26
hej sus. selvfølgelig kan man gode have tabt sig cm og ikke kg. hvis du er begyndt aat lave mere motion har du fået opbygget nogle muskler og de vejer mere end fedt. derfor vil dine bukser virke løser men det kan ikke ses på vægten, men din fedtprocent er nok faldet. så ja det lyder meget logisk :-)
15 år17. august 2009 kl. 11:59
Øh..... Hvis man bare vil skrive en kommentar her og ikke specielt til nogen, hvordan gør man ? Ja ja jeg ved godt, at jeg er så gammel, at jeg har skrevet med pen og blæk i skolen! ;-)
15 år17. august 2009 kl. 21:25
At du står stille mellem 60-61 kg kan måske skyldes, at du har tabt dig så meget, at du er begyndt, at ændre facon. Jeg har tidligere oplevet, at så går vågttabet i stå et stykke tid.
Hvor meget har du tabt dig ialt?
Pas på ikke at opgive. Det skal nok komme igen.
15 år17. august 2009 kl. 21:35
Hej Fru Jensen,

Jeg har tidligere tabt mig fra 65 kg til 52, tog så på op til 64 og er nu på 60 - kan det så stadig være formen? :)

Mvh Sus
15 år18. august 2009 kl. 00:17
Hej Sus!
Nej det tror jeg faktisk ikke. Derimod tror jeg, at det er fordi du trods alt er så langt nede i vægt, som du er ,og de sidste kg sidder tit uhjælpelig fast. Du kan ikke gøre andet end stadig spise sundt og motionere, så tror jeg det kommer lige pludselig. Tidligere har du været nede på 52 kg. Det synes jeg er meget lavt, men du er måske ikke så høj?
Fru Jensen
15 år18. august 2009 kl. 07:39
Ja, det kan godt ske, det er der, den er gal. Jeg er bare utålmodig, men jeg har faktisk tidligere oplevet, at det kommer lidt i ryk. Det har bare aldrig været sådan her i over to uger før :(
Du har nok ret i, at jeg kun kan fortsætte og væbne mig med tålmodighed.
Jeg synes bare, det lyder mærkeligt, for sidst stoppede den først lidt op omkring 52-53-54.
Det er rigtigt, at 52 var for lidt, og nu er mit mål 55 :)
Så er jeg slank, men ikke undervægtig. Det var jeg før, så der skal jeg ikke ned igen.
15 år18. august 2009 kl. 11:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...