Hvis jeg tænker mig om, ved jeg jo godt, at det med nedgang i vægt er et tålmodigheds spørgsmål. For år tilbage tabte jeg faktisk 30 kg, men det tog flere år. Jeg havde perioder på op til syv måneder, hvor vægten stod stille. Jeg var den gang på 1200 kalorier om dagen.
Nu er jeg blevet ældre og måske sidder kiloerne mere fast. Mit motionsneveau er også meget lavere nu end den gang. Jeg må væbne mig med tålmodighed og tro på, at det kommer.
Også god weekend til dig og alle andre på vej mod 70.
#12 af bruger slettet
Havde taget ½ kilo på hos diætisten (14 dage). Øv! Men jeg havde det godt lidt på fornemmelsen. Til gengæld er fetprocenten stadig på nedadgående,og det er jo dejligt! Jeg sørger også for at komme ud og løbe!
Vi aftalte at jeg skulle srkue ned for stivelsen de næste 14 dage,for at se om ikke der kan komme lidt gang i det hele igen.
For en del år siden, da jeg skulle tabe mig 20 kilo, oplevede jeg også, at vægtreduktionen gik i stå, selvom jeg spiste efter alle kunstens regler. Den stod faktisk bomstille i over tre måneder, og så pludselig, uden at have lavet nogen ændringer på hverken kost eller motion, så kom det i en rygende fart. Det hele var af på under 4 måneder!
Jeg ved at det kommer, flipper ikke ud over det som sidst, for jeg har jo været der før..
God weekend