Q light uge 33

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Q light uge 33
Er der nogen som er friske på en fast veje dag? Jeg vejer pt det samme som sidste uge, min vægt har været lidt stigende og faldende. Generelt er min graf faldende, så jeg er ikke så bekymret :) og jeg har underskud på over 500 kcal om dagen, så det skulle gerne give ½ kg om ugen :)
15 år12. august 2009 kl. 22:52
jo min faste veje dag er onsdag , da jeg bliver vejet hos lægen ..
15 år12. august 2009 kl. 23:03
Jeg vil gerne være med :)

Jeg har tabt 1,2 kg på min første uge med Dr.Phil. Jeg læser hans bog; "aldrig mere vægtproblemer". Jeg synes den er rigtig god og giver mening. Har andre prøvet den?
Mit mål er, at følge motionsplanen fra bogen og ellers spise sundt og kaloriefattigt.
Når jeg skal i byen (såsom i morgen aften), vil jeg regulere ved at spise salat og frugt om dagen og dermed tillade mig selv lidt ekstra godt om aftnen.

God dag til alle!
15 år13. august 2009 kl. 08:05
Hej Medina

Tillykke med den første uges resultater! - Jeg kender ikke bogen, er du nået så langt i den, at du kan sige noget om evt. pricipper i den? Er der gode kostråd? Eller hadler den mere om den psykiske side af sagen??
Nysgerrige hilsener fra Futura
15 år14. august 2009 kl. 08:42
Jeg har været fan af Dr. Phil siden jeg var 11. Jeg elsker ham simpelthen og det er ærgeligt at jeg ikke kan se de mere :( Så alt hvad han siger er garanteret rigtigt! :P

Ej men jeg kunne sagtens forstille sig at han talte til logikken mht. kalorier. Nu har jeg slet ikke bogen men jeg ved at han altid taler til logikken og siger tingene som de er.

Så til mig og min uge; Skole har været så stressende og har givet mig lektier for hele weekenden. Jeg har ikke været så god til at stå imod fristelser i går og heller ikke i dag, og jeg har så heller ikke tabt mig. Jeg er 60,1kg nu og er lige på vippet til 50'erne som jeg meget gerne vil være i.
15 år15. august 2009 kl. 12:52
Denne uge gik helt i fisk for mig. Jeg kom ikke ud at løbe, styrketrænede ikke, og gik alt for få skridt - jeg var kun ude at gå en gang om dagen i hverdagene. endte ugen på rundtur med bilen til jubilæum på min gamle skole (hvor det faktisk gik udmærket med at spise behersket - jeg tog kun en gang, primært salat, og levnede - helt automatisk. God mad, men det sagde mig intet). Jeg drak ret meget hvidvin og gin/sprite, ups! Jeg spist en del slik over weekenden. Det må siges at være ret atypisk, men de halvandet kilo jeg møjsommeligt havde tabt over en måned er hoppet tilbage på vægten - jeg føler mig dog heldigvis ikke lige så fed som jeg gjorde dengang.
15 år17. august 2009 kl. 14:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });