Førte skridt med cyklen er taget. D,v,s., at den er blevet pumpet. Jeg tror nemlig ikke, den kan holde luft mere, da dæk og slanger er 20 år! Næste skridt er en grundig vask. Efter tre år i eksil er den ikke ligefrem ny-ren. Jeg vil prøve det med de små gåture. Måske kan jeg bedre holde til det. Jeg vil overveje det med, at svømme, men det kræver stor overvindelse for mig, at stille op i svømmehallen med mit korpus. Kan du så få de rulleskøjter på! ;-) Jeg er jo virkelig en, der kan tillade mig, at jage med andre!!!!
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg vil prøve det med de små gåture. Måske kan jeg bedre holde til det.
Jeg vil overveje det med, at svømme, men det kræver stor overvindelse for mig, at stille op i svømmehallen med mit korpus.
Kan du så få de rulleskøjter på! ;-) Jeg er jo virkelig en, der kan tillade mig, at jage med andre!!!!