Kaloriefri selvforkælelse

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Kaloriefri selvforkælelse
er ening med Sqzee, sex/orgasme kan bestemt være den bedste forkælelse..

på denne er kur prøver jeg at tackle min "silk og usund mad lyst", med at lave noget ekstra lækkert sundmad til mig selv. Så spiser jeg måske lidt mere end jeg plejer af det, men tilgengæld er jeg stadig sund og for styrret min trøstespiser trang :P.
15 år6. august 2009 kl. 16:08
:-) Jaaaa øhhhh det er da meget godt. Meeeen nu står jeg midt i madlavningen og får lyst til søde sager og andet godt. Så det er nok ikke lige nu jeg kaster mig over sex o.l. hihi. Men jeg kastede mig i stedet over madital og overvejer stadig hvad jeg skal putte i min mave, for der er først mad om 45 minutter. :-O Meeeen det er jo under en time. SÅ måske skal jeg bare aflede maven. Hmm prøver med et glas vand.
15 år6. august 2009 kl. 17:33
Sex er også på min private liste, men det turde jeg ikke skrive ;-)
15 år6. august 2009 kl. 21:11
Mange fine forslag! Keep them coming! :-)
15 år6. august 2009 kl. 21:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });