Q-light uge 31

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Q-light uge 31
Lise - det er sejt gået. Jeg havde også troet at jeg ville ha sådan et tal - f.eks. at jeg aldrig skulle over 80 igen. Men det holdt altså ikke. Men det SKAL det næste gang. Jeg synes det er sejt gået at du praktiserer det. Hatten af for det. :-) Tror du er til stor inspiration for mange.
15 år30. juli 2009 kl. 09:15
Bdr. Det har slet ikke været godt. Jeg har taget over et ½ kilo på på bare nogle få dage og jeg ved ikke hvor de kommer fra. Jeg har ikke levet vildt sundt men heller ikke ud over gevind, jeg er lidt sur over det. Det sætter mig virkelig langt tilbage. Nu har jeg besluttet ikke at veje migselv i et stykke tid og ellers bare gøre det som jeg ved jeg burde, vi må se om det ikke giver et udslag.
15 år30. juli 2009 kl. 19:41
Min vægt er også steget, men jeg har brugt mere energi end jeg har fået indenbords. Til gengæld har jeg spist en hel del mere de sidste par dage end jeg har gjort mens jeg har været på madital, fordi jeg er sprunget fra NUPO til almindelig mad. Så jeg regner med, at det er mad, der fylder mere op derinde. Jeg fik et par glas champagne i forgårs, det er også muligt, at de binder noget væske, det har jeg ingen erfaring med at holde øje med. Men jeg tager det helt cool, når bare energibalancen er negativ, må jeg jo også ende med at gå ned i vægt.
15 år30. juli 2009 kl. 19:53
I skal da ikke blive kede af, at tage ½ kg på, vægten kan da svinge med op til 2 kg uden problemer her :) Bare fortsæt den gode stil :)
15 år30. juli 2009 kl. 20:05
Så er vægten tilbage på denne uges udgangspunkt. Det bliver nok svært at nå målet om at tabe mig et kilo i denne uge, selv om jeg spiser og motionerer efter det - og har gjort det hele tiden. Men pyt nu med det, så længe det går den rigtige vej igen.
15 år31. juli 2009 kl. 12:09
Jeg har stadig ikke vejet mig, men jeg synes selv det går ok i øjeblikket med maden, desværre ikke så meget med motionen.
15 år1. august 2009 kl. 19:24
Hej igen, Flittiglise :-)

Jeg tænkte nok, at det var sådan, det hang sammen :-) Bevidsthed, kontrolvejning OG BEVIDST INDSATS, når det grænsen for det "selvvalgte accepterede vægtudsving" evt. nås! - Det lyder enkelt, men alligevel er der mange, der har tabt sig, der stille og roligt tager det tabte på igen... Det glæder mig, at du har været i stand til at fastholde det flotte vægttab! Fortsat god vind :-)
15 år2. august 2009 kl. 09:47
hej igen futura

mange tak ;O) min tanke er : positivt , jeg vil være slank.
i stedet for før,,,, som jeg vil ikke være fed igen og en del ondt af sig selv, mindre selvtillid og det at spise ting som ikke er nødvendig. mærker jeg meget mere efter nu . er jeg sulten ?? nej nu er det ;
jeg vil være rask sund og rørig samt slak , mit blodtryk er bedre, jeg kan bedre holde til at gå op og ned af trapper . mine knæ og led i det hele taget markant bedre og så det med tøjet . det er skønt at jeg kan passe str 38 i bukser og nogle gange en str small i bluser alt dette motivere mig til at holde min egen selv-valgte max på 72kg og så selvfølgelig den med selvtilliden og selvværdet. se det er min begrundele for at beholde "kontrollen" ;-
lise
15 år2. august 2009 kl. 20:31
Jeg har nu været med i sølle to uger. I den tid har jeg oplevet to, som er gået fra dette forum til det andet for vægttabere, som 'bare' skal tabe sig under 10 kg. Jeg ville jo synes at jeg stadig er i gang med et vægttab på over ti kilo, når jeg har næsten ni kilo tilbage af vejen. Når der mangler fem kilo vil jeg fortsat være ved at tabe mig ti kilo... eller er det en tankegang der gør det alt for svært? Jeg blander mig lystigt i debatten i begge fora og kan ikke se hvorfor jeg skulle holde op med det, når jeg har gået et stykke af den for mig lange vej.
15 år2. august 2009 kl. 22:50
Siri bare rolig. Jeg skal 'kun' tabe mig 7 kg mere men jeg er her stadig (dog må vi lige se om det er det rigtige mål når jeg når dertil).

Vægtab 10+ handler om om man kender processen og kender til det at skulle tabe over 10kg, og det gør jeg! :)

Anyway, jeg har staaaadig ikke vejet mig og er ret stolt da jeg ved hvad det gør ved min humør hvis den viser noget jeg ikke er så glad for. Jeg vejer mig enten i morgen eller i overmorgen og så må jeg håbe at jeg er omkring de 61kg. Jeg tror også jeg skal til og i gang med min motion igen. En pause på 5 dage er vist lige lovlig længe.

God uge til jer :)
15 år3. august 2009 kl. 08:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });