Q-light uge 31

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Q-light uge 31
Så tillader jeg mig lige at oprette denne tråd for en ny uge :)
Jeg kan desværre ikke lægge ud med at skrive flot om hvor meget jeg har tabt mig, for tværtimod har jeg over den sidste månde slet ikke kunne styre mine madvaner og har overspist og har taget 3 kilo på!!!
Jeg føler mig flov og træt af mig selv.
Men nu prøver jeg om jeg ikke kan komme igang igen og er startet med nupo her til morgen og vil spise nupo hver dag denne uge sammen med alm. sund aftensmad.
Håber det er gået lidt bedre for jer andre.
Kh. Belfast
15 år27. juli 2009 kl. 10:02
re: Q-light uge 31
ja jeg syndede også i weekenden .. men vægten står stadig (egen vægt) på 93.4 kg.. glæder mig til jeg snart kan blive vejet hos lægen, da det er den vægt jeg går efter ...
15 år27. juli 2009 kl. 13:05
Jeg starter denne uge 200 gram lettere end sidste uge, nemlig på præcis 62 kg. Mit mål var at tabe et kilo. Jeg har lige fået menstruation, så jeg håber der sker noget i de kommende dage.

Jeg er kørt træt i NUPO allerede efter en uge, finder det meget kunstigt, men kunne ellers godt holde det (jeg har før prøvet at faste helt). Tre dage hos mine forældre med kalorielet aftensmad og ellers NUPO gjorde udslaget: Jeg begynder nu mine nye kostvaner á la Vægtkonsulenterne med masser af grønsager.

Min løbetræning blev lidt for anstrengende, og det blev svært for mig at komme ud ad døren, så jeg gentager samme program i denne uge, så konditionen kan nå at komme med.

@belfast: Det er godt, du nu er klar til at fortsætte, hvor du slap!
15 år27. juli 2009 kl. 15:48
Det er mig, der er 'gæst' ovenfor, jeg 'faldt ud' før jeg fik gemt svaret.
15 år27. juli 2009 kl. 15:50
Hej - jeg vil også gerne være med :-)

Tirsdag skal være min "officielle veje-dag" (jeg startede op forrige tirsdag) og i løbet af de sidste to uger har jeg tabt 2,6 kg.

Jeg har brugt "Mad-i-tal" tidligere, men sygdom og separation kom til at "fylde" for meget, og jeg kunne ikke bevare fokus på kost & livsstil.
Nu tror jeg, at jeg er klar igen...de sidste 2 uger har jeg overvejet mine motiver for at lægge livstilen om, og som sidegevinst har jeg også tabt mig uden de store anstrengelser.

Jeg glæder mig til at følges med Jer andre :-)

Futura

15 år28. juli 2009 kl. 11:34
hej future

dejligt at høre et livstegn fra dig ;O)
puh det var en ordentlig omgang du der har været igennem. godt det nu går fremad igen ;-
og velkommen tilbage
knus lise
15 år28. juli 2009 kl. 20:00
Her går det fint, jeg mangler 15,2 kg idag og mit delmål hed at jeg skulle under 15 kg d. 1 August, så satser stærkt på at jeg kan have tabt de sidste 200 gram på lørdag :)

Belfast, du skal ikke se det som et nederlag og som om noget er gået galt, bare fortsæt og se det som at nu er du god ved din krop igen :)
15 år28. juli 2009 kl. 22:47
Hej Flittiglise

Tak for din hilsen. Hvor er det dejligt at se, at du har været i stand til at ændre dine vaner og rent faktisk fastholde den nye gode, sunde livsstil! Kræver det fortsat at du er meget opmærksom, eller ER det efterhånden ved at være vaner? - Uanset hvad, tager jeg hatten af for dig! Og så er det så dejligt med gode, levende eksempler på at det rent faktisk kan lade sig gøre :-)

Forsat god vind med de sidste par kilo,
kh Futura
15 år28. juli 2009 kl. 22:56
Så er jeg kommet på rette vej igen og deet går faktsik godt med nupo og det hele.
Det er simpelthen bare så dejligt at klikke ind på siden her og se at der er nogen der støtter og følger en :)
Jeg håber det går godt for jer andre, jeg er her ihvertfald med opbakning : )
Hilsen Rikke
15 år29. juli 2009 kl. 09:31
hej futura

tak for roserne;O)

nu skal det ikke lyde forkert , men jo meget af det er blvet indgroet vaner ;- men jeg må indrømme til hverdag taster jeg stadig maden ind og vejer. jeg har jo tiden til det da jeg går hjemme. i kortere perioder ad gangen feks en weekend fra fre til og med søn. bliver der overhovedet ikke vejet og talt og jeg tager det meget afslappet ;O) feks når vi er til stævner. og somme tider dropper jeg skriveriet i op til en uge men lige så snart jeg ser tallet 72kg stå på vægten er jeg opmærksom og vejer og taster ind igen på den måde vedligeholder jeg vægten. ved hele tiden at være opmærksom.
15 år30. juli 2009 kl. 06:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });