#22 af bruger slettet
Uge 28 Q Light
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Uge 28 Q Light
sqee god bedring og som frk.jakob siger ..en lille gåtur i de nye sko måske ??
Frk. jakob ja det er helt skønt at se på vægtkurven ..den går ned SS
Frk. jakob ja det er helt skønt at se på vægtkurven ..den går ned SS
15 år12. juli 2009 kl. 06:54
sqzee (slettet)
Jeg tog en løbetur, og det var slet ikke slemt. Dog fik jeg en vabel og jeg stoppede da jeg begyndte at kunne mærke mit knæ. Men måske har det haft en healende effekt fordi jeg er mindre syg i dag?
Det må man da håbe haha.
Jeg kender det med grafen. Ja den er meget motiverende (når det altså går ned af!)
Det må man da håbe haha.
Jeg kender det med grafen. Ja den er meget motiverende (når det altså går ned af!)
15 år12. juli 2009 kl. 10:28
bruger slettet
puhhh jeg har været skidt mas i weekenden ..har haft så ondt i maven lige ved navlen ..tog til vagtlægen ..
Han gav mig penicilin ..for mente det kunne være blærebetændelse)ingen tegn ved prøve) eller underlivet ) ..
Fakat er at han nok ikke vidste hvad det var,,
Men nu mit spørgsmål
Kan det være fordi jeg taber mig?? tarmene flyytter sig mavesækken skrumper ind osv ..tusinde tanker er gået igennem hovedet..????????????
Han gav mig penicilin ..for mente det kunne være blærebetændelse)ingen tegn ved prøve) eller underlivet ) ..
Fakat er at han nok ikke vidste hvad det var,,
Men nu mit spørgsmål
Kan det være fordi jeg taber mig?? tarmene flyytter sig mavesækken skrumper ind osv ..tusinde tanker er gået igennem hovedet..????????????
15 år13. juli 2009 kl. 06:35
Hvis du er syg, kan du så ikke nøjes med at gå en lille tur i dine nye sko? Så du kommer ud og får lidt frisk luft?
Og så spis suppe, det er ofte kcal fattigt og er dejligt når man er syg. Jeg spiser altid gulerod/kartoffel suppe, som mest bare er tynd kartoffel mos med løg og gulerødder.