#2 af Frk Jakob (slettet)
Uge 28 Q Light
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
re: Uge 28 Q Light
God uge til dig også :) Her går det godt, er super motiveret :)
15 år6. juli 2009 kl. 12:29
sqzee (slettet)
Også mig. Jeg er ret motiveret. Det virker somom jeg kan gøre ting rigtigt igen. Der er næsten ingen bedre følelse. Jo så skulle det lige være når man kan se det på vægten, men det kan jeg ikke lige da jeg ingen vægt har. Men det har jeg om en uge ;)
God uge til jer alle også :)
God uge til jer alle også :)
15 år6. juli 2009 kl. 22:23
bruger slettet
nu har jeg været på kur i 8 uger og gnisten er ikke helt med i disse dage...
syntes jeg er kørt træt i frugt nupo osv..
men håber ddet bare er en kort periode jeg har det sådan..
syntes jeg er kørt træt i frugt nupo osv..
men håber ddet bare er en kort periode jeg har det sådan..
15 år6. juli 2009 kl. 23:00
Frk Jakob (slettet)
Kan du ikke tage en uge eller nogle dag hvor du spiser normalt, men stadig under dit kcal forbrug? Så du ikke går sur i det. Så kan du starte op på nupo igen, når du er motiveret.
Du skal jo på ettidspunkt spise normal kost, så kan du vel sagtens tage en periode hvor du ikke taber dig så meget og øver dig i at spise "alm" og så holde dig på fx 1800 kcal? Det tror jeg at jeg ville gøre og så finde motivationen igen.
Hvis du fortsætter med noget som er surt for dig, er der alt for stor chance for at ryge i igen.
Du skal jo på ettidspunkt spise normal kost, så kan du vel sagtens tage en periode hvor du ikke taber dig så meget og øver dig i at spise "alm" og så holde dig på fx 1800 kcal? Det tror jeg at jeg ville gøre og så finde motivationen igen.
Hvis du fortsætter med noget som er surt for dig, er der alt for stor chance for at ryge i igen.
15 år7. juli 2009 kl. 00:26
Frk Jakob (slettet)
Ina, hvorfor taster du ikke ind herinde? Jeg ville lige kigge din dagbog, men der står ingenting derinde? For mig er det en hjælp at få det ned på skrift, evt med en lille kommentar hvis dagne har være god/dårlig osv. Bare et råd :)
15 år7. juli 2009 kl. 00:28
bruger slettet
jeg kan simpelthen ikke finde ud af det med at taste ind..gggggggggggg
men jeg har en kur på 1200 kcal som jeg vil følge i næste uge ..
så ja du har ret alm mad i et stykke tid også på den igén...
tak for opbakningen
men jeg har en kur på 1200 kcal som jeg vil følge i næste uge ..
så ja du har ret alm mad i et stykke tid også på den igén...
tak for opbakningen
15 år7. juli 2009 kl. 06:02
lilja (slettet)
Pøj pøj med ugen alle sammen. Her stryger det derudaf. Jeg kører en blanding af NUPO og alm. mad, og har foreløbig tabt mig 3 kilo, så det er dejligt. Vil gerne tabe mig 11 kilo mere, så det er bare at klø på med små delmål :)
15 år7. juli 2009 kl. 06:29
bruger slettet
Hej pspina
Du må IKKE tabe troen på at det kan lykkes for dig.
Frk jakob har ret , tag en uge hvor du spiser "normalt" så skal du se så kommer motivationen tilbage.
Jeg synes netop at NUPO har den virkning, derfor bruger jeg det kun som et mellemmåltid, hvis jeg er helt vild med at få noget i maven der ikke er for fedende. Du er velkommen til at kigge i min dagbog, så kan du se hvad jeg indtager. Måske kan du få et par ideer.
Kom nu op på hesten - du vil gerne være smuk, sund og slank ikke ?
knus
Du må IKKE tabe troen på at det kan lykkes for dig.
Frk jakob har ret , tag en uge hvor du spiser "normalt" så skal du se så kommer motivationen tilbage.
Jeg synes netop at NUPO har den virkning, derfor bruger jeg det kun som et mellemmåltid, hvis jeg er helt vild med at få noget i maven der ikke er for fedende. Du er velkommen til at kigge i min dagbog, så kan du se hvad jeg indtager. Måske kan du få et par ideer.
Kom nu op på hesten - du vil gerne være smuk, sund og slank ikke ?
knus
15 år7. juli 2009 kl. 11:47
Frk Jakob (slettet)
At indtaste sin mad:
Du går op under mad og vælger indtast mad. Her kan du til venstre se forskellige madvarer, så vælger du det du har spist. Herefter skriver du i midterfeltet hvor meget du har spist og trykker så på tilføj (tror jeg den knap hedder)
Så står det ovre til højre. Når du så har tastet det ind du har spist, så nederst i højre hjørne kan du trykke på gem. Så kommer du over til et oversigtsskema hvor du bla kan se vægttab, kcal indtag osv osv. Prøv dig frem og spørg hvis der går ged i det :)
Du går op under mad og vælger indtast mad. Her kan du til venstre se forskellige madvarer, så vælger du det du har spist. Herefter skriver du i midterfeltet hvor meget du har spist og trykker så på tilføj (tror jeg den knap hedder)
Så står det ovre til højre. Når du så har tastet det ind du har spist, så nederst i højre hjørne kan du trykke på gem. Så kommer du over til et oversigtsskema hvor du bla kan se vægttab, kcal indtag osv osv. Prøv dig frem og spørg hvis der går ged i det :)
15 år7. juli 2009 kl. 13:16
God uge til jer ..