#1 af bruger slettet
følgesvend til vejen fra 85-70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
følgesvend til vejen fra 85-70 kg
Hejsa :) jeg søger nogle der skal samme vej som jeg :) nemlig fra 85 og ned på 70 :)
15 år15. juni 2009 kl. 20:47
Belfast (slettet)
re: følgesvend til vejen fra 85-70 kg
Mig mig mig mig mig mig.......
DET SKAL JEG....
Jeg starter fra i morgen med NUPO og prøver at holde det sådan at jeg kun spiser nupo og alm. sund aftensmad.
Jeg er så klar...
DET SKAL JEG....
Jeg starter fra i morgen med NUPO og prøver at holde det sådan at jeg kun spiser nupo og alm. sund aftensmad.
Jeg er så klar...
15 år15. juni 2009 kl. 21:15
bruger slettet
fedest :) personligt følger jeg vægt vogternes point system, også cykler jeg 20 km hver dag på en motionscykel hvor jeg tager intervals træning :) har du en veje dag?
15 år15. juni 2009 kl. 21:43
Belfast (slettet)
Herhjemme skriver jeg ned hver mandag hvad jeg vejer, men jeg vejer mig hver dag.
Hva med dig...
Hva med dig...
15 år16. juni 2009 kl. 09:00
bruger slettet
re: følgesvend til vejen fra 85-70 kgjeg vej
jeg vejer mig hver mandag morgen :)
15 år16. juni 2009 kl. 10:42
GLB (slettet)
Jeg vil rigtig gerne være med på vognen. Vægten siger nu 86, målet er 70 eller derunder (afhængigt af hvordan kroppen ser ud til den tid.)
Jeg har taget kontakt til en diætist, som jeg skal lave nærmere aftale med i morgen..
Vil I følges?
Jeg har taget kontakt til en diætist, som jeg skal lave nærmere aftale med i morgen..
Vil I følges?
15 år16. juni 2009 kl. 23:02
Belfast (slettet)
Githa81 selvfølgelig vil vi følges...
Det bliver en lang vej ihvert fald for mig.
Hvor lang tid det kommer til at tage ved jeg ikke. Måske et år eller mere...måske kortere.
Det jeg ved er bare at jeg nok skal nå det engang!!
Rikke
Det bliver en lang vej ihvert fald for mig.
Hvor lang tid det kommer til at tage ved jeg ikke. Måske et år eller mere...måske kortere.
Det jeg ved er bare at jeg nok skal nå det engang!!
Rikke
15 år17. juni 2009 kl. 06:39
Belfast (slettet)
Mit første delmål er at komme ned på 80 til min søsters bryllup som er sidst i juli...
Der skal viljestyrke til og overskud til at kunne nå det mål, men hvis jeg når det så er det jo bare helt fantastisk!!!
Der skal viljestyrke til og overskud til at kunne nå det mål, men hvis jeg når det så er det jo bare helt fantastisk!!!
15 år17. juni 2009 kl. 09:55
KarinaHadsten (slettet)
Hov her vil jeg også gerne være med :-) Jeg er på præcist 85 kilo her til morgen. Jeg ved dog ikke om jeg fortsætter helt ned til 70. Første mål er de 80 kilo - Ihhh hvor jeg glæder mig til at se 7-tallet på vægten. Dernæst bliver det 75, som er lige et kilo under min minimum vægt sidste efterår. Så må vi se om jeg har mod på at gå efter de 70 eller hvor jeg vælger at stoppe. Men jeg er helt klart med på denne gruppe.
15 år17. juni 2009 kl. 19:25
Maddie (slettet)
Hej,
Det kan også være, at dette er gruppen for mig. Jeg vejede 85,7 - efter havregrynene og kaffen vel og mærke, - så mon ikke det er omkring 85½ kg.
Den næste uges tid vil det nok være omsonst at tælle kalorier. Jeg fylder 50 på onsdag, og så skal der festes både på dagen og alle de følgende dage i forskelligt regi.Jeg vil dog følge med på sidelinjen - og starte "kalorietællingen" efter næste weekend.
Det kan godt være meget motiverende "at følges" - vil I også skrive lidt om, hvilken motionsform I bruger, - hvis nogen?
Venlig hilsen
Maddie
Det kan også være, at dette er gruppen for mig. Jeg vejede 85,7 - efter havregrynene og kaffen vel og mærke, - så mon ikke det er omkring 85½ kg.
Den næste uges tid vil det nok være omsonst at tælle kalorier. Jeg fylder 50 på onsdag, og så skal der festes både på dagen og alle de følgende dage i forskelligt regi.Jeg vil dog følge med på sidelinjen - og starte "kalorietællingen" efter næste weekend.
Det kan godt være meget motiverende "at følges" - vil I også skrive lidt om, hvilken motionsform I bruger, - hvis nogen?
Venlig hilsen
Maddie
15 år18. juni 2009 kl. 08:16