uge 24 Q light

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: uge 24 Q light
UPS .... jeg har ikke kørt helt efter "bogen" det viser sif på vægten.
Har kun tabt 300 g
15 år10. juni 2009 kl. 08:19
Weeee har tabt mig 1 kilo er på 98,1 nu ...så nupo var ok

anom> sidste uge havde jeg slet ikke tabt mig ..så det kommer ..
15 år10. juni 2009 kl. 08:53
Jeg har fået ondt i knæet efter at have løbet hver dag de sidste 5 dage. Så jeg kan ikke løbe i dag, især ikke hvis jeg skal løbe i morgen. Og så har jeg desværre sagt ja tak til for meget af slikket tilbudt på skolen i dag, så jeg springer frokosten over - det håber jeg i hvert fald at jeg holder til. Vægttabet går ret godt, men jeg er bange for denne dårlige dag gør at jeg tager noget af det på igen, især fordi det endelig ser ud til at jeg har kunne få taget hul på det igen.
15 år10. juni 2009 kl. 12:55
Jeg er lige begyndt på endnu et forsøg på at smide vægten. Startede d. 8 og nu her d. 10 har jeg allerede tabt mig 0,7 kg.

Opdagede at mit problem ikke var usund mad, men for meget af det sunde. Jeg har ikke spist brød eller pasta i et halvt år og har rørt mig flere gange om ugen. Resultatet: - 5 kg.. Lidt demotiverende, så jeg tænkte det lå i kosten og jeg havde heldigvis ret.
15 år10. juni 2009 kl. 20:52
ja når vægten går i stå skal den lige have et chok med
noget usundt.. ;-)
15 år11. juni 2009 kl. 19:17
Var på Nupo i 3 mdr sidste år - tabte 14 kg. Ikke svært. Pulver morgen, middag og aften - dog spiste jeg minimalt, hvis jeg var ude. Barer hvis jeg var meget sulten mellem måltiderne. Så snart jeg begyndte at spise normalt og meget kontrolleret tog jeg på. Så ak - Nupo skal jeg aldrig på igen. Og så er det jo kunstigt alt sammen: tilsætninger, gennembehandlede, hvori er det ægte? Så slut med dét.
15 år13. juni 2009 kl. 09:21
Jeg arbejder på at komme ned på 60 eller i hvert fald tættere på inden jeg skal hjem til Danmark om 10 dage. Jeg tror måske det kan lykkedes, hvis bare jeg ikke begynder at tage på igen. Men siden det er ferie er det lidt sværere at holde styr på maden, for jeg er hele tiden i nærheden af køleskabet.
15 år14. juni 2009 kl. 07:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });