#2 af Belfast (slettet)
uge 24 Q light
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: uge 24 Q light
Jeg er klar til uge 24...
Er startet morgenen med nupo og en skive melon...
Om aftenen må jeg spise alm. sund mad og ellers kun nupo.
Sådan vil jeg køre resten af ugen...
Jeg har lovet mig selv at jeg skal holde det, så jeg kæmper!!!
Er startet morgenen med nupo og en skive melon...
Om aftenen må jeg spise alm. sund mad og ellers kun nupo.
Sådan vil jeg køre resten af ugen...
Jeg har lovet mig selv at jeg skal holde det, så jeg kæmper!!!
15 år8. juni 2009 kl. 10:05
anzhomg (slettet)
surt med den vægt.. der er godt nok mange, der er på nupo herinde, hvordan fungerer det ?
jeg er super motiveret og klar på uge 24 :D kiloene kan bare komme an :D glæder mig til at se ugens resultater..
jeg er super motiveret og klar på uge 24 :D kiloene kan bare komme an :D glæder mig til at se ugens resultater..
15 år8. juni 2009 kl. 10:10
Belfast (slettet)
Ja jeg er også spændt på at se hvordan nupo virker...
Jeg bruger det som en slags kickstarter for at få gang i vægttabet igen...
Jeg bruger det som en slags kickstarter for at få gang i vægttabet igen...
15 år8. juni 2009 kl. 12:03
bruger slettet
jeg skal fortælle jer det på onsdag når jeg bliver vejet , for kan jo desværre ikke veje mig selv før jeg får en vægt ggggggg
Men har da hørt om flere som taber sig på nupo der bliver spsit til morgen og middag og så alm sund aftensmad
mine mellem måltider er en halv nupobar , den med karamel er himmelsk... virkelig god
Men har da hørt om flere som taber sig på nupo der bliver spsit til morgen og middag og så alm sund aftensmad
mine mellem måltider er en halv nupobar , den med karamel er himmelsk... virkelig god
15 år8. juni 2009 kl. 13:02
bruger slettet
Hejsa
Jeg bruger også nupo ind i mellem. Det virker fint.
Men det er jo ikke det samme som "rigtig" mad og jeg bliver træt af det.
Så jeg holder mig til min kostomlægning. I kan gå ind på min dagbog og kigge med. Det virker super.
Jeg er så "madglad" så jeg vil helst styre det på den måde.
Hvis jeg holder det helt skarpt - så taber jeg mig mellem 700 - 900 g om ugen fint ikke ?
Jeg bruger også nupo ind i mellem. Det virker fint.
Men det er jo ikke det samme som "rigtig" mad og jeg bliver træt af det.
Så jeg holder mig til min kostomlægning. I kan gå ind på min dagbog og kigge med. Det virker super.
Jeg er så "madglad" så jeg vil helst styre det på den måde.
Hvis jeg holder det helt skarpt - så taber jeg mig mellem 700 - 900 g om ugen fint ikke ?
15 år8. juni 2009 kl. 13:22
bruger slettet
Og øh - jeg glemte lige - Nupo bar smager fantastisk.
Jeg blev en overgang helt afhængig, der er en masse kalorier i.
Så PAS PÅ
Jeg blev en overgang helt afhængig, der er en masse kalorier i.
Så PAS PÅ
15 år8. juni 2009 kl. 13:24
sqzee (slettet)
Jeg er i hvert fald IKKE på Nupo, og har heller ikke tænkt mig nogensinde at være det. Jeg har ikke smagt noget af det.
Indtil videre har jeg været god madmæssigt men jeg vil meget gerne ud og løbe. Så har jeg også en slags galla middag ting i aften for 10. klassen hvor der er buffet, men jeg tror jeg kan vælge rigtigt der. Nu er det bare om at samle motivation til at komme ud og løbe.
Indtil videre har jeg været god madmæssigt men jeg vil meget gerne ud og løbe. Så har jeg også en slags galla middag ting i aften for 10. klassen hvor der er buffet, men jeg tror jeg kan vælge rigtigt der. Nu er det bare om at samle motivation til at komme ud og løbe.
15 år8. juni 2009 kl. 13:48
bruger slettet
sqee : jamen vi er jo et par stykker som ikke KAN motionere også er det nødvendigt for ellers taber jeg mig ikke andet end 500 gr ved at sulte mig selv på 900 kcal ..det har jeg sgi ikke lyst til..
så der for er jeg på nupo i nogle af måltiderne.. ;-)
så der for er jeg på nupo i nogle af måltiderne.. ;-)
15 år8. juni 2009 kl. 22:45
sqzee (slettet)
Jeg motionerede ikke igennem første halvdel af mit vægttab.
15 år9. juni 2009 kl. 19:42
nå men prøver igen i morgen ..
i dag har jeg fået nupo og lidt blendet grønytsags suppe som jeg sidder og drikker lige nu.. :-)